تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۳۳۶۰۹
برخی ها انتقاد را تنها براي تخريب عملكرد 8 سال گذشته مديران به عنوان آزادي مورد دلخواه مي دانند و نقد از عملكرد مديران حال حاضر ، از ديدگاه اين افراد توطئه محسوب مي شود.
۰
plusresetminus
مفهوم نقد منصفانه در دولت تدبير و اميد چيست؟
بلاغ - يكي از شعارهاي جالب دولت تدبير و اميد دكتر روحاني ، بحث آزادي نقد منصفانه است كه با استقبال ملت نيز روبرو شده ، هر آنچه كه دكتر روحاني ازآن به عنوان بحث ازادي به عنوان كليد حال حاضر جامعه در پويايي مطرح كرده اما در عمل بسياري از مسئولين آزادي را در تخريب و تضعيف و سياه نمايي عملكرد 8 ساله گذشته كشور ساماندهي كرده  و نقد از عملكرد برخي از وزيران كنوني را به عنوان كارشكني ، دلسردي ، توطئه و تخريب و تضعيف دولت مردان مي دانند.
جالب آنکه به نمايندگان مجلس ايراد وارد مي كنند كه چرا وزيران به مجلس جهت پاسخگويي احضار مي كنند ؟
آنها منتقدين را افراطي و اصولگرايي معرفي مي كنند ظاهراً اين افراد نقد  و انتقاد را تنها براي تخريب عملكرد 8 سال گذشته مديران به عنوان آزادي مورد دلخواه مي دانند و نقد از عملكرد مديران حال حاضر ، از ديدگاه اين افراد توطئه محسوب مي شود.
به نفع این جریان است که تلاش کند همه نابسامانی های دولت احمدی نژاد به فراموشی سپرده شود. بنا بر این چاره ای ندارد که فقط به صورت کلی و نه در بیان مصادیق و جزئیات از دولت دهم دفاع کند.
نگارنده اين مطلب در دوران مديريت 8 سال گذشته بارها از روش و روند عملكرد احمدي نژاد در بي توجهي به اجراي قانون و چرخش و گردش تفكرات غير عقلاني و قانون گريزي انتقاد كرده است.
لذا در هر جايگاهي كه دولتي خود را موظف به اجراي صحيح قانون نداند آن جايگاه زمينه ساز استبداد مي شود و در كلام پاياني يادآوري مي شود هر چقدر خدمت كنيم اما پايبند به قانون نباشيم در واقع خود سمبل قانون شكني خواهيم بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴