تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۳۳۳۹۴
فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه تدابیر لازم برای انتقال و توزیع سوخت در روستاهای شهرستان اندیشیده شده خاطر نشان کرد: روستائیان نگران تأمین سوخت در زمستان نباشند.
۰
plusresetminus
روستائیان نگران تأمین سوخت در زمستان نباشند
بلاغ - کمال رستمعلی در خصوص سوخت رسانی به روستاهای سوادکوه شمالی در زمستان اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش اعظمی از روستاهای سوادکوه شمالی هنوز از نعمت گاز برخوردار نیستند تصمیم گیری در این مورد باید توأم با تدابیری ویژه باشد.
وی البته خاطر نشان کرد: در مورد این موضوع مهم  طی چندین جلسه با شرکت پالایش نفت و دیگر دستگاهای ذیربط، پیش بینی ها و تدابیر لازم اندیشیده شده است.
رستمعلی با بیان اینکه تا کنون کار انتقال و تقسیم سوخت در روستاها به خوبی پیش رفته و تعامل خوبی صورت گرفته اعلام کرد: اگر روستائیان در مورد نحوه توزیع سوخت و یا در مورد کمیت آن انتظاراتی دارند می توانند با مراجعه به فرمانداری و یا بخشداری نظرات خود را به ما انتقال دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
فرماندار سوادکوه شمالی تأکید کرد: تا الآن با نظارت خوب بخشداری ها فرآیند سوخت رسانی به روستائیان به خوبی انجام شده و مورد خاصی نداشتیم، امیدواریم تا پایان زمستان هم مشکلی نداشته باشیم.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان مصرف بی رویۀ گاز را نگرانی اصلی همۀ مسئولین ذیربط در کشور دانست و تصریح کرد: نعمت گاز برای استفاده است و انتظار ما این نیست که کسی در خانه اش در سرما باشد، مردم باید حتما از گرما استفاده کنند ولی درخواست ما این است برای اینکه همه در کشور از این نعمت خدادادی بهرهمند شوند تا جایی که ممکن است هموطنان در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
رئیس شورای تأمین شهرستان با ابراز اینکه اگر ادارات و دستگاه های دولتی ما در مبحث مصرف سوخت مراعات کنند بخشی از مشکلات ما حل خواهد شد، گفت: بر اساس آنچه که رئیس جمهور محترم به همۀ استان ها ابلاغ کرده و بر آن تأکید داشتند، فرمانداری سوادکوه شمالی نیز به دستگاه های دولتی تأکید ویژه دارد که در مصرف گاز و سوخت دقت های لازم و اهتمام ویژه وکافی داشته باشند.
رئیس شورای اداری شهرستان با اشاره به روش های مختلف برای کاهش مصرف گاز در شهرستان بیان کرد: از آنجا که محیط های صنعتی و تولیدی شهرستان از کانون های مهم مصرف گاز هستند تدابیری اتخاذ کردیم که در این محیط ها با جایگزینی و استفاده از سوخت دوم میزان مصرف گاز را کاهش دهیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴