تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۳۳۱۲۵۷
مراسم گرامیداشت روز مجلس در شهرستان محمودآباد که قرار بود با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شود، به علت عدم حضور وزیر این همایش با حضور معاونان وزیر برگزار شد.
۰
plusresetminus
همایش روز مجلس بدون حضور وزیر ارتباطات در محمودآباد برگزار شد
به گزارش بلاغ به نقل از آوای‌شمال، صبح امروز با حضور معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئوولان شهرستانی و استانی همایش گرامیداشت روز مجلس در سالن غدیر اداره ارشاد محمودآباد برگزار شد.

این مراسم قرار بود در هفته قبل برگزار شود که به علت جلسه هیأت دولت و عدم حضور وزیر این مراسم به امروز موکول شد که بنا به گفته براری معاون امور مجلس و استان‌های وزیر، به دلیل سفر کاری به جمهوری آذربایجان و مشکلی که پیش آمد امروز هم مردم با عدم حضور وزیر در محمودآباد مواجه شدند.

این مراسم در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد محمودآباد در حال برگزاری هست که با حضور گسترده مردم و مسؤولان شهرستانی و مهمانان استانی و کشوری خیلی از مردم سرپا ایستاده‌اند و باز هم مسؤولان محمودآباد شرمنده مردم شدند که یک سالن درخور شان مردم شهرستان برای برگزاری چنین مراسمی را ندارد.

معاونان و مسؤولان شرکت کننده در این مراسم عبارتند از براری معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزیر ارتباطات، نعمتی معاون وزیر و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، وصلی عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، رضایی مدیرکل امور استان‌های وزارت ارتباطات، حقی معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و مهندس نجات نیا مشاور ارتباطات وزیر ارتباطات به همراه حسین نیاز آذری نماینده بابل در مجلس، گلچوب و خیریانپور معاون استاندار مازندران و مدیران کل استانی و فرماندار و امام جمعه شهرستان محمودآباد در این مراسم حضور دارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳