تاریخ انتشارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۳۱۸۵۱۸
عضو هیات علمی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل از قبولی 80 درصدی دستیاران تخصصی رشته قلب‌و عروق این دانشگاه در امتحانات برد کشوری خبر داد.
۰
plusresetminus
۸۰ درصد از دستیاران تخصصی قلب و عروق بابل در امتحان برد کشوری قبول شدند
به گزارش بلاغ به نقل از بابل‌نوین، فرزاد جلالی عضو هیات علمی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل اظهار کرد: گروه قلب‌و عروق دانشگاه علوم‌پزشکی بابل در سال ٩۶ برترین گروه از نظر آمار قبولی دستیاران تخصصی در دانشگاه بود.
                  
وی افزود: تحصیلات این دستیاران با پایان دوره دستیاری تمام نشده و بسیاری از این همکاران جوان در دوره‌های فلوشیپی و برخی دوره‌های فوق تخصصی شرکت و ارتباط خود را با اساتید قطع نمی‌کنند.
                
این مسئول  ادامه داد: دوره دستیاری با دوره دانشجویی متفاوت است، دستیاران جانشین استادان و پاسخگوی بیماران هستند، اینان خود قدرت تصمیم‌گیری داشته و احترام و جایگاه خاصی دارند.
             
مدیرگروه قلب دانشگاه علوم‌پزشکی بابل
تصریح کرد: این گروه نخستین دوره فارغ‌التحصیلان رشته تخصصی قلب‌و عروق دانشگاه علوم‌پزشکی بابل هستند که بیش از ٨٠ درصد آنان  قبول شدند.
                
وی افزود: از پنج رزیدنتی که در امتحانات شرکت کردند، چهار نفر نمرات بسیار بالای کشوری در امتحانات برد کتبی و شفاهی را کسب و  دانشنامه و بورد تخصصی قلب و عروق را دریافت کردند.
              
جلالی اذعان کرد: پس از پیگیری‌های فراوان مسئولان دانشگاه علوم‌‌پزشکی بابل و اعضای هیات علمی گروه قلب و عروق مجوز تربیت دستیاران برای این دانشگاه در سال ٩١ صادر شد.

          
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل در پایان گفت: صدرا یادسار، مجتبی قبادی، گلناز نمازی و فاطره نعمتی در این آزمون موفق شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲