تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۳۱۶۴۹۶
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل از فوت مرد 35 ساله بر اثر برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
مرگ مرد بابلی بر اثر برق‌گرفتگی و سقوط از ارتفاع
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، مهدی غلام‌نیاروشن سخنگوی مرکز مدیریت حوادث‌ و فوریت‌های پزشکی بابل در گفت‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: مرگ کارگر  ۳۵ ساله در بابل امروز یکشنبه  شانزدهم مهرماه در ساعت ۱۱:۰۲ دقیقه صبح طی تماس مردمی با مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل مبنی بر سقوط کارگر ساختمانی که در حال نصب داربست به آدرس جاده قائم‌شهر، خداداد ۲۴ گزارش شد.
  
وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه هکته‌پشت را به محل حادثه اعزام کرد.
  
این مسئول ادامه داد: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان ۱۱ دقیقه در محل حادثه حاضر و کارگر ساختمانی حادثه دیده را که از ارتفاع شش متری براثر برخورد لوله داربست با سیم برق دچار برق‌گرفتگی و سقوط شد معاینه کردند.
  
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث‌ و فوریت‌های پزشکی بابل تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه مرد ۳۵ساله به علت شدت برق گرفتگی و شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود.
  
غلام‌نیاروشن در پایان گفت: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در حین انتقال و کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی پس از تحویل تلاش‌‌های فراوانی برای احیا کردند که متاسفانه ثمری نداشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴