سخنران مراسم شیرخوارگان حسینی فریدونکنار:

زنان ایرانی از جریان غربی فمنیست دوری کنند

تاریخ انتشارجمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۳۱۴۱۴۳
سخنران مراسم شیرخوارگان حسینی فریدونکنار خواستار دوری زنان ایرانی از جریان غربی فمنیست در خانواده و زندگی اجتماعی‌شان شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، سیده‌فهیمه حسینی در جمع بانوان فریدونکناری در مراسم شیرخوارگان حسینی، اظهار کرد: ۷۵ درصد عمر انسان‌ها با اجتماع صرف می‌شود در حالی که ۱۰ درصد از انسان‌ها دارای ارتباط صحیح با جامعه هستند و مابقی نمی‌توانند با محیط و افراد پیرامون خود دارای ارتباط خوبی برقرار کنند.
  
وی افزود: عدم ارتباط صحیح موجب مشکلات در زندگی می‌شود و یکی از اشکالات در زندگی زناشویی نداشتن ارتباط صحیح است.
  
این کارشناس مسائل خانواده ادامه داد: در حالی که مناطق فریدونکنار یک خطه مذهبی است اما با شناسایی این مناطق مشاهده شد که در برخی از مناطق این شهرستان زن و شوهر از خانواده خود فراری هستند.
   
حسینی با بیان اینکه متاسفانه والدین هیچگاه تلاش نمی‌کنند که به فرزندان خود آداب زناشویی بیاموزند و این مسئله در خانواده‌ها بسیار مشکل ایجاد می‌کند، تصریح کرد: اگر مادری عاشق فرزندان خود است باید ۱۶ مولفه را رعایت کند که یکی از آن‌ها ازدواج است.
  
وی با اشاره به اینکه ازدواج نادرست موجب آسیب‌های فراوان به خانواده‌ها و جامعه می‌شوند، خاطرنشان کرد: افسردگی، اضطراب و بیماری‌های مختلف ناشی از آسیب‌های ازدواج نادرست است.
    
این کارشناس مسائل خانواده یادآور شد: مردان اگر ازدواج نادرست داشته باشند هفت سال از عمر آن‌ها کم می‌شود و زنانی که ازدواج نادرست دارند ۲۱ مرتبه بیشتر بیمار می‌شوند.
  
وی تاکید کرد: فرزندانی که از خانواده‌های طلاق باشند از هورمون رشد کافی برخوردار نیستند و این امر موجب مشکلات بسیاری در آینده می‌شود.
  
حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جوانان هزینه‌های زیادی برای کلاس‌های متفاوت پرداخت می‌کنند اما برای استمرار زندگی خود هیچ هزینه‌ای متحمل نمی‌شوند.
 
وی در پایان گفت: جریان فمنیست یک الگوی غربی است که زنان ایرانی اسلامی نباید آن را در زندگی و جامعه خود به کار ببندند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴