تاریخ انتشارجمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۳۰۹۵۱۷
امام جمعه موقت نکا شهیدان رجایی و باهنر را بنیانگذار دولت مکتبی خواند و گفت: تلاش برخی از مدیران و کارمندان که بیشتر از حقوق دریافتی خود کار می‌کنند فراتر از انجام وظیفه بلکه ایثار است.
۰
plusresetminus
شهیدان رجایی و باهنر بنیانگذار دولت مکتبی بودند/ آل سعود، قاتل‌الحجاج است نه خادم‌الحرمین
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته شهرستان نکا ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند، اظهار کرد: برخی از کارمندان و مسئولان که میزان کار آن‌ها با میزان حقوقی که دریافت می‌کنند برابر است به وظیفه خود عمل می‌کنند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: اما تلاش برخی از مدیران و کارمندان که بیشتر از حقوق دریافتی خود کار می‌کنند فراتر از انجام وظیفه بلکه نمونه ای از ایثار و عبادت در پیشگاه خداوند است.

امام جمعه موقت نکا همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان نمادی از شهدای دولت، خاطرنشان کرد: این دو شهید بنیانگذار دولت مکتبی بودند که به دست عامل نفوذی منافقین در دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند.

این مسئول در ادامه با یادآوری شهادت حجاج در مراسم حج سال‌های 66 و 95، این دو رویداد تلخ را رسوایی بزرگ برای آل سعود خواند و اضافه کرد: عربستان با این دو کار خود ثابت کرد که لیاقت اداره امور حرمین شریفین را ندارد.

وی آل سعود را قاتل‌الحجاج خواند و گفت: امروزه مرکز توحیدی عالم یعنی سرزمین حجاز به مرکز کفر و پایتخت فتنه‌های منطقه تبدیل شده است بنابراین آل سعود باید بداند که مکه و مدینه متعلق به آن‌ها نبوده بلکه از آن همه مسلمانان است پس اداره حرمین شریفین نیز باید به همه مسلمانان واگذار شود.

محمدی لائینی همچنین با اشاره به درپیش بودن سالروز اشغال ایران توسط متفقین در سال 1320، تصریح کرد: در دوران پادشاهی ایران زمانی بود که شوروی و انگلستان این کشو را بین خود تقسیم کردند که با حضور پادشاهان بی‌لیاقت در آن دوران چنین مملکتی عرصه خوبی برای تاخت و تاز بیگانه شده بود.

وی افزود: تجربه چنین مدیریتی در دوران بنی‌صدر نیز در زمان جنگ تحمیلی وجود داشت که اجازه داد دشمن وارد خاک کشور شود و چه بلایی که بر سر مردم نیامد درحالی که بنابر فرموده امیرالمومنین علی(ع) جلوی دشمن را قبل از ورود باید گرفت.

خطیب جمعه نکا همچنین با ابراز نگرانی نسبت به نبود برخی داروها در جامعه، متذکر شد: همان داروهای نایاب با قیمت بالاتر در بازارهای سیاه یافت می‌شود که کیفیت و اثرگذاری آن‌ها جای ابهام دارد و مسئولان باید به این موضوع رسیدگی کنند.

این مسئول اضاقه کرد: مردم باید در مصرف دارو مراقب باشند و خود را به آن عادت ندهند چراکه عامل بیماری‌ها در غذای انسان است و اگر مردم بتوانند تغذیه خود را اصلاح کنند به بسیاری از بیماری‌ها مبتلا نشده و نیازی به دارو نیز پیدا نمی‌کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴