معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد

حضور فرش دستباف مازندران در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف ایران+زمان برگزاری

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۳۰۰۰۱۲
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از حضور فرش دستباف استان در نمایشگاه بین المللی فرش دستباف ایران خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، ابراهیم یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف گفت: بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف ایران از تاریخ یکم لغایت هفتم شهریور سال‌جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با اعلام این مطلب افزود: در این نمایشگاه، انواع فرش‌های دستباف مناطق مختلف ایران در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف نظیر: قالی و قالیچه، گلیم و تابلو فرش‌های مختلف، عرضه می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند در کنار افزایش صادرات، فروش بیشتر داخلی را هم در پی داشته باشد؛ تصریح کرد: معرفی ظرفیت‌های فرش دستباف به‌عنوان یک بخش مهم اقتصادی، برنامه‌ریزی برای حل مشکلات، ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی از دیگر اهداف این نمایشگاه به‌شمار می‌رود.

یعقوبی در پایان نمایشگاه فرش تهران را به‌عنوان یک نمایشگاه تخصصی مهم در دنیا در عرصه فرش دستباف برشمرد و اذعان کرد: استان مازندران همچون سنوات گذشته با محوریت اتحادیه شرکت‌های تعاونی تولید کنندگان فرش دستباف روستایی مازندران در نمایشگاه مذکور شرکت و تولیدات استان از کلیه شرکت‌های تعاونی فرش دستباف روستایی، شهری، کارگاه‌های قالیبافی متمرکز، غیرمتمرکز و تولید کنندگان فرش دستباف را عرضه خواهد کرد.


پایان پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴