فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ خبر داد

تبلیغ مشاغل موفق در کسب‌وکار از طریق بستر رسانه‌های ارتباط‌جمعی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶
کد مطلب : ۲۸۰۱۸۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ در پایان ترویج و تبلیغ مشاغل و شاغلین موفق در کسب‌وکار از طریق بستر رسانه‌های ارتباط‌جمعی داخلی را از محورهای حمایتی سپاه عنوان کرد.
۰
plusresetminus
تبلیغ مشاغل موفق در کسب‌وکار از طریق بستر رسانه‌های ارتباط‌جمعی
به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، به مناسبت ایام سال جدید فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ دیدارهایی نوروزی را با رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیمرغ داشتند.


*‌ حضور سپاه مایه دلگرمی است


مجید ابراهیم نژاد در این دیدار گزارش اجمالی از سیمای صنعت شهرستان ارائه دادند و به اقدامات انجام‌شده در خصوص شهرک صنعتی سنگتاب، تلاش در جهت راه‌اندازی تجمیعی اتحادیه و اصناف و شکل‌گیری اتاق اصناف شهرستان اشاره کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیمرغ در ادامه به پیگیری‌های مجدانه جلسات رفع موانع تولید از طریق مبادی ذی‌ربط اشاره کرد و گفت: حضور سپاه در کنار مشاغل و شاغلین عرصه‌های تولید و اشتغال مایه دلگرمی است.


*‌ تبلیغ مشاغل موفق در کسب‌وکار از طریق بستر رسانه‌های ارتباط‌جمعی


در ادامه این دیدار سرگرد محمد برمر از رویکردهای حمایتی سپاه در حمایت از واحدهای صنفی و صنعتی متمرکز بر امنیت غذایی شامل بخش کشاورزی و مشتقات آن متناسب با ظرفیت سازمانی خبر داد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ در ادامه به ظرفیت‌های خوب شهرستان در حوزه مشاغل صنفی، صنعتی و کشاورزی اشاره کرد و گفت: مدیریت صحیح منابع و ظرفیت‌ها، طرفین در زنجیره کسب‌وکار را منتج به هدفمندی نظام تولید، عرضه و مصرف در شهرستان خواهد کرد.


وی در پایان ترویج و تبلیغ مشاغل و شاغلین موفق در کسب‌وکار از طریق بستر رسانه‌های ارتباط‌جمعی داخلی را از محورهای حمایتی سپاه عنوان کرد.


به گزارش سیمرغ ما، مجموعه دیدارهای فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ به مناسبت آغاز سال جدید با همراهی حجت‌الاسلام گرگانی نماینده ولی‌فقیه در سپاه سیمرغ و جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ انجام شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴