تاریخ انتشارجمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۲۷۲۹۰۴
امام‌جمعه بابل گفت: تقاضای مردمی این است که گزارش‌های دولت به مردم صادقانه باشد نه گزارش‌های کاذب و این اصلا پسندیده نیست.
۰
plusresetminus
گزارش‌های دولت به مردم صادقانه باشد
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام‌جمعه بابل در خطبه های این هفته با اشاره اهمیت نمازجمعه اظهار کرد: نمازجمعه مربوط به حکومت اسلامی است و پیامبر هشدار به کسانی می‌دهد که  نسبت به آن با بی‌اعتنایی رفتار کنند، حضور در این مراسم پیدا نمی‌کنند به تدریج قلب آنها بی مهر می‌شود.
وی با تشکر از افرادی که دست‌اندرکار برنامه‌های ایام فاطمیه بودند افزود: از کسانی که در ایام فاطمیه به اقامه عزا در منازل، مساجد و حسینیه‌ها به صورت عمومی پرداختند و سفره‌های ایام فاطمیه در سطح شهرستان برقرار شد سپاسگزارم.
امام‌جمعه بابل ادامه داد: این هفته به عنوان هفته احسان و نیکوکاری نامیده شده است و در آغاز سال نو خانواده‌ها ذخایر سال بعد و نیازمندی‌های خود را با مراجعه به بازار تهیه می‌کنند، باید توجه شود به این که برخی از خانواده‌ها توان تهیه یک جوراب را ندارند و نمی‌توانند برای فرزندان و خودشان چیزی بخرند، در مقابل همسر و فرزندان خجالت می‌کشند، برنامه‌های هفته نیکوکاری باید زمینه توجه جامعه ما به نیازمندان شود، نیازمندان عیال خداوند هستند.
این مقام مسئول با اشاره به نام سال ۹۵ تاکید کرد: مسؤولان اجرایی، مجلس و دست‌اندرکاران اقتصاد مقاومتی به پاسخگویی در مورد شعار سال یعنی اقدام و عمل در این زمینه بپردازند، ممسؤولان باید پاسخگو باشند.
وی تصریح کرد: معاون اول رییس‌جمهور فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی معین شد انتظار مردم این است که گزارش اقتصاد مقاومتی به مردم داده شود.
حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: نباید گزارش‌های کلی که بوی انتخابات از آن برمی‌خیزد داده شود بلکه ما نیازمند گزارش ریز به ریز و به‌صورت جزئی هستیم، مثلا بگویند چه اقدامی برای احیای کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل انجام شده است.
وی افزود: ایجاد امید در شرایط کنونی بسیار مهم است و مردم آنقدر گزارش‌های یاس آور شنیدند که منتظر یک فضای امید در کشور هستند، گزارش تلخ حقوق‌های نجومی دل مردم را سوزاند.
خطیب جمعه بابل گفت: در اوج مشکلات اقتصادی افرادی از مدیران حقوق‌های نجومی دریافت کردند، حقوق‌های نجومی موجب شرمساری و وام‌های کلان و مزایایی که از بیت‌المال به غارت بردند موجب تاسف مردم است.
وی با اشاره به مطالبات عموم مردم افزود: تقاضای مردمی این است که گزارش‌های دولت به مردم صادقانه باشد نه گزارش‌های کاذب و این اصلا پسندیده نیست.
روحانی با حمایت از تولیدات داخلی اظهار کرد: اگر فرهنگ خرید کالای خارجی به فرهنگ حمایت و خرید تولیدات داخلی تبدیل شود دل دشمن را خواهد سوزاند، الان وقت خرید کالاهای ایرانی است.
وی با اشاره به شکل‌گیری کمپین خرید کالای ایرانی گفت: برخی از برادران کمپینی برای خرید کالای ایرانی شکل دادند ومن از این اقدام آنها تشکر می‌کنم که کالای ایرانی را ترویج می‌کنند.
امام‌جمعه بابل در پایان تصریح کرد: این اقدام باید برای تقویت اقتصاد داخل  صورت گیرد و ایجاد اشتغال برای جوانان مدنظر باشد، مسئولان باید برای خیل عظیم بیکاران کشور تدبیری مناسب بی‌اندیشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴