تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۲۶۷۳۱۶
امام‌جمعه زرگرشهر گفت: جاده سپاه‌دانش قتلگاه مردم شده است چه کسی باید پاسخگوی جان، مال مردم باشد، اگر پایتخت بود اینگونه برخورد می شد؟ آقای مدیر راه اینقدر بی‌خیال و بی ‌تفاوت نسبت به جان و مال مردم نباشید.
۰
plusresetminus
مسئولان درخواب رفته استان بیدار شوند و قدر این ملت را بدانند/ جاده سپاه‌دانش قتلگاه مردم شده است
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، حجت‌الاسلام محسن شیخی‌عزیزی امام‌جمعه زرگرشهر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به حضور حماسی مردم منطقه در مراسم 22 بهمن اظهار کرد: حضور مردم قدرشناس در راهپیمایی 22 بهمن نشان از دین‌داری و انقلابی بودن است، مسئولان قدر این مردم را بدانند.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در زمان افول ارزش‌ها و سقوط انسانیت با رهبری ابر مردی از تبار حضرت محمد(ص) به نام امام‌خمینی(ره) شروع کرد و امروز در سی‌وهشتمین سالگرد این پیروزی شکوهمند هستیم.
امام‌جمعه زرگرشهر ادامه داد: اگر اعتقاد و باور دینی در جامعه ضعیف شود کسی مثل امام علی(ع) 25 سال خانه‌نشین می‌شود و اگر این مسیر ادامه داشته باشد امام حسن(ع) آنگونه صلح نامه امضا می‌کند و امام حسین(ع) در واقعه عاشورا حماسه می‌آفریند.
این مقام مسئول تصریح کرد: در انقلاب اسلامی ایران مردم با باورهای دینی صحیح خود که از رهنمودهای امام خمینی(ره) بود استفاده کرده، در مقابل محمدرضا پهلوی ایستادند و از گلوله هراسی نداشتند.
حجت‌الاسلام شیخی‌ گفت: در تاریخ شاهد هستید تقید امام خمینی(ره) به اسلام تا چه حد بود که نامه بازرگان را وقتی قید جمهوری اسلامی نمی‌آورد پاره می‌کند و قبل از رفراندوم اعلام می‌کند "جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر" .
وی افزود: امروز تمام دشمنی های دشمنان این ملت، تمام ابر قدرت‌ها و سازمان‌های بین‌لمللی بر سر اعتقادات و باورهای دینی ایرانیان است.
خطیب جمعه بخش لاله‌آباد ادامه داد: سلاح شیمیایی، اتمی، موشک‌های دور برد و حقوق بشر بهانه‌ای بیش نیست و می‌خواهند باورهای دینی مردم را سست کنند، در جامعه‌ای که رهبران الهی حاکم باشند آن نهضت رشد و بالندگی دارد، رهبران دینی نقش موثری دارند و بدون تعارف در مقابل انحراف می‌ایستند و قد علم می‌کنند.
وی افزود: آنچه نهضت انقلاب اسلامی ما را تا به امروز سراپا نگه داشته است رهبری مرجعیت دینی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(دامت برکاته) است و اگر این رهبری‌ها نبود فاتحه انقلاب خوانده می‌شد.
شیخی یادآور شد: در فتنه 77 و 88 دقیقا این رهبری و هدایت‌ها مشخص و عیان شد، استمرار نهضت با حضور مردم است و اگر این حضور کمرنگ و بی‌اثر شود نهضت از بین می‌رود.
وی با عرض تسلیت به خاطر شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: در ایام فاطمیه باید نهایت توجه داشت که منزلت و جایگاه این بانوی نمونه اسلام و ولایت‌مداری ایشان برای مردم شناسنده و تببین شود.
امام‌جمعه زرگرشهر با انتقاد از عملکرد دولت گفت: در دهه فجر آنچه از صدا و سیما پخش شد شاهد سفر وزرای دولت بودیم  اما یکی از وزرای دولت به استان مازندران نیامد که پروژه تاثیرگذار افتتاح یا کلنگ‌زنی کند تا این پروژه صنعتی یا تولیدی بتواند مشکل اشتغال و اقتصاد ما را حل کند.
وی افزود: تا کی باید مازندران طعم و بوی محرومیت داشته باشد، چرا در دهه فجر نباید حتی یک پروژه مهم در سطح استان و شهرستان نداشته باشیم و در بخش که هیچ پروژه خاصی جز آسفالت که جزوه پروژه‌های روتین و عادی با مشارکت خود مردم محسوب می‌شود باشد.
این مقام مسئول تصریح کرد: باید از کی گلایه کرد، تا کی می‌خواهند به گردن همدیگر بی‌اندازند، امیدواریم دولت محترم فکر، اندیشه و تدبیری برای رونق استان و شهرستان داشته باشد.
حجت‌الاسلام شیخی‌  ادامه داد: وضعیت جاده‌های بخش لاله‌آباد بسیار نامطلوب است، چرا جاده‌ای که باید در اردیبهشت ته‌ریز می‌شد انجام نشد.
وی افزود: جاده سپاه‌دانش قتلگاه مردم شده است چه کسی باید پاسخگوی جان، مال مردم باشد، اگر پایتخت بود اینگونه برخورد می شد؟
امام‌جمعه زرگرشهر با انتقاد شدید از مسئولان اداره راه استان و شهرستان گفت: آقای مدیر راه اینقدر بی‌خیال و بی ‌تفاوت نسبت به جان و مال مردم نباشید، اسلام برای جان و مال مردم ارزش قائل است اگر شما مدیر اسلامی هستید توجه کنید.
وی در پایان گفت: امیدواریم که مسئولان درخواب رفته استان بیدار شوند و قدر این ملت را بدانند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴