مربی و پیشکسوت والیبال مازندران:

جای تیم والیبال عمران ساری در پلی آف خالی است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶
کد مطلب : ۲۶۶۵۲۳
مربی و پیشکسوت والیبال مازندران گفت: عدم حمایت مسئولین ساری موجب شد تا تیم عمران شهرداری ساری به مرحله پلی اف لیگ برتر والیبال کشور صعود کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت (مازند ورزش)، رضا عرب با بیان اینکه تیم عمران شهرداری ساری یکی از تیم های شگفتی ساز لیگ در نیم فصل لقب گرفته بود، افزود: اگر مسئولین شهری و ورزشی در قبال تعهدات به بازیکنان و کادرفنی عمل می کرد، تیم عمران شهرداری ساری یکی از تیم های صعود کرده مرحله پلی اف بود.
وی با اشاره به اینکه تیم عمران شهرداری ساری برخلاف نیم فصل اول در نیم فصل دوم به نتایج ضعیفی رسید، اذعان داشت: چندین دلیل دست به دست هم داد تا این تیم که از گرینه های صعود بود موفق نشود به مرحله پلی اف صعود کند.
این مربی و پیشکسوت والیبال مازندران با اشاره به اینکه بازیکنان و کادرفنی در حد و اندازه خود برای صعود تیم تلاش کردند، خاطرنشان کرد: اگر در چند بازی خانگی بازیکنان قدر امتیازات را بهتر می دانستند، شانس حضور در مرحله پلی اف به عنوان تیم های چهارم تا پنجم لیگ بودیم.
کارشناس و مربی والیبال مازندران درباره ناکامی تیم عمران شهرداری ساری در لیگ اذعان داشت: اول اینکه تیم عمران شهرداری ساری یک باشگاه نبود و امکانات کافی از نظر بدنسازی، خوابگاه و زمین تمرین با مشکل مواجه بودند.
عرب یکی دیگر از دلیل ناکامی این تیم اختصاص بودجه و اعتبار به این تیم عنوان کرد و گفت: تیم عمران شهرداری ساری به گفته کارشناسان از تیم های خوب لیگ بود که این تعهدات مسئوولان باشگاه عملی می شد، این تیم حتی یکی از گزینه صعود به مرحله دوم پلی اف بود.
وی با اشاره به اینکه این تیم تجربه نخستین دوره لیگ برتر داشت و در نهایت موفق به حفظ سهمیه شد،  گفت: مسئوولان باید برای فصل آینده تمهیدات به عمل آورند تا تیم عمران شهرداری ساری با قدرت در لیگ برتر شرکت کند.
این پیشکسوت والیبال مازندران با بیان اینکه یکی از سرمایه تیم عمران شهرداری ساری حضور تماشاگران پرشور در بازی های این تیم بود، افزود: هواداران در تمامی بازی های خانگی برای این تیم سنگ تمام گذاشتند ولی حیف که این تیم موفق نشد به مرحله پلی اف صعود کند و جای عمران شهرداری ساری در مرحله پلی اف خالی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴