تاریخ انتشارجمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۲۶۰۱۳
امام جمعه آمل با اشاره به ورود مسلم(س) به کوفه و مقایسه ایشان با سفرای ایران گفت: مسلم زره جنگی خود را نسیه خریده بود اما سفرای ما گونی پر از دلار به کشور وارد می‌کنند.
۰
plusresetminus
سفرای ایران گونی پر از دلار به کشور وارد می کنند! / دخالتی در عزل و نصب ها ندارم
به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان آمل،حجت الاسلام محمد علی رحمانی، امام جمعه شهرستان آمل در خطبه نماز جمعه امروز گفت: در همین ایام بود که به دستور مقام معظم رهبری مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی‌در ایران تشکیل شد.
امام جمعه آمل با اشاره به هدف این مجمع، بیان کرد: مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی‌ تشکیل شد تا در سراسر سرزمین‌ها صاحبان مذاهب گوناگون اسلامی‌ در کشور اسلامی‌ جمع شوند و در خصوص نقشه‌های دشمنان اسلام به وحدت نظر برسند.
وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند،تصریح کرد: مبادا در گفتار و نوشته‌های خود چیزهایی بگوییم و بنویسیم که به اختلافات دامن بزند.
رحمانی آملی با انتقاد نسبت به کسانی که نقش امام جمعه را در انتخاب مسئولان مهم می‌دانند، گفت: در شهر چه خبر است؟کجای کار خراب است چرا درست فکر نمی‌کنیم؟ من در عزل ونصب مسئولین دخالتی ندارم.
امام جمعه افزود: این که می‌گویند با نظر من یک مسئول می‌آید و دیگری می‌رود کذب محض است. اگر کسی از من مشورت خواست با او مشورت می‌کنم اما هیچ دخالتی در عزل و نصب‌ها ندارم.
وی تاکید کرد: هر شخصی که حکم مسئولیتش را گرفت بنده اولین نفری هستم که به او تبریک می‌گویم.
رحمانی آملی با اشاره به ورود سفیر امام حسین(ع) به کوفه در روز عرفه که در هفته جاری می‌باشد و همچنین مقایسه سفیر حضرت با سفرای کشورمان گفت:مسلم زره جنگی خود را نسیه خریده بود اما سفرای ما گونی پر از دلار به کشور وارد می‌کنند.
امام جمعه شهرستان آمل در پایان از نیروی انتظامی‌ که برای تامین آرامش شهروندان زحمت می‌کشند،تشکر کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴