تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۲۵۵۱۸۹
بسیج دانشجویی شهرستان قائم‌شهر بمناسبت فراررسیدن نهم دی روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ بیانیه‎ای را صادر کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، بسیج دانشجویی شهرستان قائم‌شهر بمناسبت فراررسیدن نهم دی روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ بیانیه‎ای را به شرح ذیل صادر کرد:

حماسه بزرگ ۹ دی ۱۳۸۸ صحنه تجلی دین مداری و ولایتمداری ملت قهرمان و موقعیت شناس ایران اسلامی بود که فتنه‌گران و دشمنان این ملت و انقلاب را مأیوس کرد و نشان داد که انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران ریشه در قیام کربلا دارد که در حمایت از ولی خود همواره در صحنه حاضر است.

مردم عاشورایی ایران در حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ از هر قشری و بدون در نظر گرفتن عقاید سیاسی به دنبال پرچم ولایت فقیه حرکت کردند و نشان دادند که تا پای جانشان برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی می ایستند و با بصیرت و روشنگری یوم الله دیگری را به یوم الله های نظام جمهوری اسلامی اضافه کردند تا این روز را برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار بماند.

و اما امروز فتنه جمع شده است، نه بدست مسئولانی که خود را عامل انقلاب می‌دانستند و در پی سهم خود از سفره‌ی انقلاب بودند بلکه بدست مردمی که خود را وارث این انقلاب می دانند اما در هفتمین سالگرد این حادثه بزرگ بیم آن می‌رود مسئولین مصلحت اندیش در انتصابات خود پروژه تطهیر سران فتنه را کلید بزنند.

گویا عده ای انگار فراموش کرده اند یا می‌خواهند خود را به فراموشی بزنند که آن نجاست‌های سیاسی چه در حق این مردم و انقلاب روا داشته اند که علاوه بر خواسته ناحق خود یعنی رفع حصر، اقدام به تطهیر سایر سران فتنه می پردازند.

مسببین فتنه،ایادی نفوذی جبهه استکبار و پیاده نظام دشمن بودند که آگاهانه در پازل براندازی نظام مشارکت فعال داشتند اما با این حال برخی دولتمردان و مسئولین مرزشان با فتنه مشخص نیست و نه تنها حاضر به برائت جویی از فتنه نیستند بلکه در کمال تعجب تریبون ها،نشریات و رسانه های خود را ماذنه شیطان کرده و سخن از خواسته ی غیر شرعی و غیر قانونی رفع حصر میزنند و با تطهیر سران فتنه،به آنان در مناصب دولتی پست های کلان می دهند.

ما دانشجویان و جوانان انقلابی به این عناصر معلوم الحال هشدار می دهیم که اگر دوباره به فکر فتنه‌ای دیگر افتاده اند و اگر بخواهند جایگاه ولایت فقیه را به خطر بیاندازند مطمئن باشند این بار استخوان هایشان را درهم خواهیم شکست زیرا ملت هوشیار و شهید پرور ایران هیچگاه واقعه فجیع هتک حرمت فتنه گران وطن فروش به دسته‌های عزاداری اباعبدالله و شعارهای توهین آمیز نسبت به حضرت امام خامنه ای را فراموش نمی‎کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴