تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۲۳۰۴۲۵
نایب رئیس هیئت فوتبال استان مازندران گفت: تمامی پول بلیت‌های استادیوم شهید وطنی مستقیما به باشگاه نساجی پرداخت می‌شود.
۰
plusresetminus
هادی خلردی: تمامی بلیت فروشی‌ها به باشگاه نساجی تعلق می‌گیرد
به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت، هادی خلردی نایب رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در گفت‌وگویی با خبرنگاران، در زمینه کلیپی که توسط بعضی از هواداران نساجی گرفته شد و در یکی از برنامه‌های تلویزیونی پخش شد واکنش نشان داد و اظهار داشت: چون در قائمشهر کمکی از سوی مالک باشگاه نساجی به این تیم نمی‌شود، مانده وجهی که از محل بلیت فروشی استادیوم شهید وطنی قائمشهر دریافت می‌شود، برای برطرف کردن بخشی از هزینه‌های این تیم پرطرفدار، به باشگاه نساجی پرداخت می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: در بابل هم با توافقی که با سرپرست تیم انجام داده ایم و امضایی که طرفین به ثبت رساندند، بلیت از سه هزار تومان به چهار هزار تومان افزایش پیدا کرد و در زمینه تیم خونه به خونه نیز به مانند باشگاه نساجی همان موضوعات صدق می‌کند.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در زمینه پول دریافتی از بلیت فروشی توضیحاتی داد و گفت: پس از کسر هزینه‌هایی که مرتبط با برگزاری مسابقات است به مانند بلیت فروش، کارگران، آمبولانس و پزشک و عوامل دیگری که برای برگزاری مسابقات فعالیت می‌کنند، پول مانده را به حساب فدراسیون، هیئت شهرستان و استان و به حساب خود باشگاه واریز می‌کنیم.

وی استاندارد نبودن ورزشگاه‌ها را دلایل کم فروخته شدن بلیت‌ها در مسابقات عنوان کرد و افزود: فروش چهار یا دو هزار بلیت دردی از کسی دوا نمی‌کند، نمونه‌اش در جام حذفی در بابل، حداقل چهار هزار تماشاگر در ورزشگاه داشته ایم که فقط هزار و هشتصد عدد بیلت فروخته شد. چون زمین بابل استاندارد‌های کلی ورود و خروج تماشاگران را ندارد، هواداران از هر طریقی وارد ورزشگاه می‌شوند و بدون خرید بلیت در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند.

این مسئول با اعلام اینکه هواداران دنبال حاشیه سازی نباشند و بدون اطلاع دقیق از موضوع اقدام به اشتراک فیلم‌ها نکنند، عنوان کرد: برای باشگاه نساجی تا به حال هر مقدار بلیت فروخته شده بعد از کسر هزینه‌هایی که مرتبط با برگزاری مسابقات است مابقی مستقیما به باشگاه نساجی تعلق می‌گیرد و هر چقدر هم مبلغ بلیت‌ها باشد برای کمک به باشگاه نساجی است.

خلردی در پایان ضمن رضایت از وضعیت دو تیم نساجی و خونه به خونه مازندران خاطر نشان کرد: با شرایط فعلی امیدوار هستیم که با حمایت همه جانبه هواداران پرشو و متعصب مازندرانی به‌ویژه قائمشهری‌های عزیز و بابلی‌های دوست داشتنی رفته رفته شرایط برای صعود این دو نماینده خوب مان فراهم شود و در پایان فصل نمایندگان مان به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴