تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۲۲۷۰۵۶
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: انقلاب اسلامی دست به تحولی بزرگ و اتفاقی مبارک زد و آن هم دفاع مقدس بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، آیت الله علی معلمی در مراسم صبحگاهی هفته دفاع مقدس در شهرستان قائم‌شهر، ضمن درود بر مدافعان حرم و ده هزار و ۴۰۰ تن از شهیدان دفاع مقدس مازندران و هزار تن از شهدای قائم‌شهر،اظهار کرد: آغاز دفاع مقدس همزمان با دهه ولایت باعث شد تا انقلاب اسلامی با راهبردهای امام به موفقیت‌های شگرفی دست یابد.

وی افزود: انقلاب اسلامی دست به تحولی بزرگ و اتفاقی مبارک زد و آن هم دفاع مقدس بود و امروزه در منطقه آل‌سعود همچون نظام شاهنشاهیف نظامی ظالم است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام در سایه نهضت خود به ملت رشید ایران بها بخشید و اداره امور کشور را به آرا مردم متکی کرد، گفت: هنگامی که شاه در ایران حکومت می‌کرد آمریکا به آل‌سعود توجهی نمی‌کرد‌ اما بعد از سقوط نظام شاهنشاهی استکبار جهانی برای براندازی ایران به روسای منطقه وابسته شد و حمله را آغاز کردند.


این مسئول تصریح کرد: استکبار جهانی برای سرکوب کردن انقلاب جمهوری اسلامی ایران از همه توان خود استفاده کرد و به ظاهر صدام بود اما همه رژیم‌های منطقه دست به کار شدند.


آیت الله علی معلمی، بیان کرد: برای پیروزی این انقلاب فرزندان رشید ایران جانانه مقاومت کردند و استکبار را مأیوسانه به عقب راندند و امر الهی را اجرا کردند.


وی یادآور شد: استکبار بعد از انقلاب ایران را رها نکرد و برخی‌ها از درون برای استکبار فعالیت می‌کردند.


امام جمعه شهرستان قائم‌شهر، با بیان اینکه برخی‌ها معتقدند باید با آمریکا مذاکره کنیم تا تحریم‌ها برطرف شود و با گریزی به سخنان رهبری که فرمود لازمه رفع تحریم افزایش اقتدار است، گفت: باید به گفته‌های رهبری جامه عمل پوشید و روحیه انقلابی خود را در بین نیروهای تأثیرگذار جامعه حفظ کنیم.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، افزود: نگهداری ارثیه و آثار امام و دستاوردهای شهدا تا زمانی که روحیه انقلابی در بین نیروهای مسلح حفظ شود آن آرمان‌های مقدس محفوظ خواهد ماند.


این مسئول تصریح کرد: دشمن باید بفهمد که اگر تهاجم کند ضربه محکمی خواهد خورد و منافقان در صورتی که احساس کنند که این ملت ساکت هستند توطئه‌های پیاپی را بکار می‌گیرند.


معلمی گفت: سپاه سنگر انقلاب و شاخص امنیت داخلی و خارجی است و در کنارش بسیج این شجره طیبه مکمل یکدیگر برای حفظ دستاوردهای این انقلاب است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴