تاریخ انتشاردوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۲۲۴۰۶
جاده ترانزیتی بهشهر به بندر امیراباد که قرار بود تردد را برای اهالی دهستان میانکاله آسان کند،بلای جان مردم شد تا جائیکه به نام جاده مرگ لقب گرفت.
۰
plusresetminus
رئیس اداره راه وشهرسازی:من به کسی قول نداده ام / معاون فرماندار:تحریم ها مانع بازسازی جاده شد
 بلاغ،جاده ترانزیتی بهشهر به بندر امیراباد که قرار بود تردد را برای اهالی دهستان میانکاله و شرکت ها و کارخانجات در سواحل دریای بهشهر و نکا آسان کند،بلای جان مردم شد تا جائیکه به نام جاده مرگ لقب گرفت.
به گزارش خبرنگار بلاغ،عصر روز گذشته بار دیگر تصادفی خونینی در این جاده اتفاق افتاد که  یک نوجوان 15 ساله بر اثر تصادف جان خود را از دست داد که اهالی بخاطر وقوع این تصادف اقدام به بستن این جاده کرده و برای ساعتی از تردد خودروها جلوگیری کردند.
اعتراض اهالی روستاهای دهستان میانکاله مبنی بر افزایش عرض جاده و ساخت شانه برای قسمتی از این جاده ؛هر بار با اعزام مسئولین برای نظارت و پیگری و قول های مکرر مواجه شد  که تا بحال هیچ نتیجه ای حاصل نشد.
خبرنگار بلاغ برای پیگیری این مشکل به سراغ برفامی رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر رفت که وی از مصاحبه امتناع ورزید و  در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه  مشکل  این جاده چه زمانی و کی برطرف خواهد شد گفت:من به کسی قول نداده ام و ادامه داد که هر موقع  بودجه ای بیاید نسبت به بهسازی این جاده اقدام خواهیم کرد.
ریاحی معاون فرماندار بهشهر هم در گفتگو با خبرنگار بلاغ افزود:سال ۱۳۹۱ قرار شد این جاده بازسازی شود  اما به دلیل شرایط موجود و تحریم ها ،بازسازی جاده به عقب افتاد.
 ریاحی اضافه کرد :در هرکجا از این جاده متخصصان تشخیص دهند که نیاز به شانه است  این کار انجام خواهد گرفت.
جاده ترانزیتی بهشهر به بندر امیراباد نه تنها جان بومیان این دهستان بلکه مسافران را نیز به خطر انداخته و  تردد ماشین های سنگین به مقصد امیراباد، خسارات سنگینی به خانواده ها و اهالی دهستان میانکاله وارد کرده است که در این چند سال اخیر بر اثر تصادفات متعدد، اهالی مردم دهستان میانکاله شاهد مرگ فرزندان و عزیزان خود هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴