تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
کد مطلب : ۲۲۳۴۵۵
رئیس هیات فوتبال استان مازندران با حضور در مراسم افتتاحیه دومین فستیوال ملی فوتبال پایه دقایقی را سخنرانی کرد.
۰
plusresetminus
بحث توسعه فوتبال، استعدادیابی و پرورش استعداد ها اهمیت بسیاری دارد
به گزارش بلاغ به نقل ازمازنداسپرت؛غلامرضا بهروان- رئیس هیات فوتبال استان مازندران خطاب به فوتبال آموزان گفت: بحث توسعه و فراگیر شدن فوتبال پایه برای فدراسیون و آکادمی ملی فوتبال بسیار اهمیت دارد و بدون شک حضور فعال شما باعث خواهد شد تا آینده فوتبال ایران را ساخته شود.
وی افزود: از اینکه استان مازندران و شهر رامسر میزبان تیم از سراسر کشور است بسیار خوشحالیم و از فدراسیون فوتبال و اکادمی ملی فوتبال تشکر می کنیم که این فرصت را برای مازندران به وجود آوردند تا در کنار شما حضور داشته باشیم و شاهد تلاشها و فعالیتهای شما فوتبال آموزان باشیم.
وی گفت: برای فدراسیون جهانی فوتبال – فیفا، بحث توسعه فوتبال، استعدادیابی و پرورش استعداد بسیار اهمیت دارد و کشور ایران نیز بدون شک استعدادهای ناب در بخش فوتبال و فوتسال دارد.امیدوارم شما به همراه مسئولین اوقات و ایام خوبی داشته و ارائه گر تلاش های مربیان و خانواده های خود با شید.
رئیس هیات فوتبال استان مازندران در پایان گفت: همه مسئولین رامسر بسیج شده اند تا میزبانان خوبی برای شما باشند. از دکتر حلاجیان، هیات فوتبال شهرستان رامسر،  فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر رامسر به خاطر حمایت هایشان به منظور برگزاری دومین فستیوال ملی فوتبال پایه دختران نیز تشکر می کنم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴