تاریخ انتشارجمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۲۲۱۸۴۵
امام جمعه بابل گفت: برگزاری کنسرت‌ها و مطرح کردن آن توسط برخی افراد ازجمله رییس جمهور و برخی وزرای غیر مرتبط به حوزه فرهنگ و هنر یک جریان سیاسی برای انتخابات سال آینده است.
۰
plusresetminus
اظهارنظر رییس‌جمهور و برخی وزرا در مورد کنسرت، یک جریان سیاسی برای انتخابات سال آینده است
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بابل با اشاره به طوفان شب گذشته در سطح این شهرستان اظهار کرد: امیدواریم مسئولان هرچه سریعتر مشکلات عمومی مردم را برطرف کنند.

وی با اشاره به آبگرفتگی مصلای جمعه بابل و خیس شدن تمام فرش‌ها افزود: از اقدام بسیجیان بابل برای آماده‌سازی مصلا جهت اقامه نمازجمعه تقدیر می‌کنم و این اقدام جهادی آنها جای تشکر دارد.
امام جمعه بابل تصریح کرد: مسائل و مشکلات نباید مانع از حضور مومنان در نمازجمعه شود و مومن نباید نمازجمعه را ترک کنید و باید در هر شرایط خود را به نمازجمعه برسانید زیرا اسلام نگاه ویژه‌ای به نمازجمعه دارد.

امام جمعه بابل با اشاره به سنت حسنه ازدواج آسان و ساده در اسلام گفت: از جمله برکات ایام ذی‌الحجه سالرزو ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا(س) است، این دو بزرگوار هم‌شان هم بودند و پیوند آن‌ها پیوندی ملکوتی بود که خداوند برکات زیادی را در آن قرار داد و دشمنان اسلام در این راه سعی کردند ازدواج ساده و طبیعی را با برنامه‌ریزی‌های مختلف زیر سوال ببرد.

روحانی ادامه داد: جای تعجب دارد اما برخی از عناصر خبیث اندیشمندنما از ازدواج به عنوان غیراخلاقی‌ترین موضوع نام می‌برند، جای تاسف دارد که در ارتباط با ازدواج، مسائلی مانند ازدواج سفید راه‌اندازی کنند و کسی باور نمی‌کرد که روزی موضوع تازه‌ای به نام جشن طلاق راه بیافتد ولی امروز شاهد این مسئله هستیم.

وی با تاکید بر ازدواج اسلامی خاطرنشان کرد:  ازدواج از نگاه اسلام ارزش  و سنت پیامبر است که اگر کسی بی‌اعتنایی از این سنت نبوی کند از پیامبر نیست، متاسفانه برخی از جوان‌ها از ازدواج به بهانه تحصیل و دیگر بهانه‌ها سر باز می‌زنند که باید فکری برای آن اندیشید.

خطیب جمعه بابل با اشاره به برخی مسائل فرهنگی در کشور گفت: برگزاری کنسرت‌ها و مطرح کردن آن توسط برخی افراد ازجمله  رییس جمهور و برخی وزرای غیر مرتبط به حوزه فرهنگ و هنر یک جریان سیاسی برای انتخابات سال آینده است.

روحانی در پایان افزود: کنسرت موضوع چندان با اهمیتی نبود و به گفته وزیر ارشاد تنها یک درصد کنسرت‌ها لغو شد پس چرا اینقدر سرصدا و رسانه‌های مختلف،احزاب و فضای کشور را درگیر خود کرد، بهتر نیست به فکر خدمت بیشتر به معیشت مردم باشید.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴