مدیرعامل آب‌ و فاضلاب روستایی مازندران خبر داد

افتتاح 12 مجتمع آب‌رسانی روستایی مازندران در هفته دولت

تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
کد مطلب : ۲۱۸۷۰۲
مدیرعامل آب‌وفاضلاب روستایی مازندران از افتتاح 12 مجتمع آب‌رسانی روستایی استان در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مجید عبداللهی در مراسم تودیع‌ و معارفه مدیریت آب و فاضلاب روستایی شهرستان نکا با اشاره به افتتاح 12 پروژه مربوط به مجتمع‌های آب‌رسانی به مناسبت هفته دولت در مازندران، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اعتباری معادل 17 میلیارد و 900 میلیون تومان در هفته دولت در استان به بهره‌برداری می‌رسند.

وی ساخت و احداث 86 کیلومتر خطوط انتقال، 178 کیلومتر شبکه توزیع، حدود 6 هزار 540 متر مکعب مخزن ذخیره، حفر و تجهیز 16 حلقه چاه، ایستگاه پمپاژ و پکیج حذف آهن را از مهم‌ترین ویژگی‌های پروژه‌های نامبرده برشمرد که در این ایام بهره‌برداری می‌شوند.

مدیرعامل آب‌ و‌ فاضلاب روستایی مازندران از مجتمع آب‌رسانی شهدای پی‌رجه(کنت) شهرستان نکا به عنوان یکی از پروژه‌های مدنظر جهت افتتاح در هفته دولت نام برد و خاطرنشان کرد: فاز اول این طرح در روستای یعقوب محله شهرستان افتتاح می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: باتوجه به دربرگیری سه روستا در فاز اول و باوجود امکان آب‌رسانی به دو روستای همجوار به نام‌های دوآب و درویشخلک در این مرحله، به دلیل باقی ماندن بخشی از کار پروژه جهت اتمام آن در بخش مخزن ذخیره، آب‌رسانی به این دو روستا در زمان دیگری پس از پایان این مرحله انجام می‌شود.

وی گفت: باوجود تحریم‌ها و کمبود منابع، کار در بخش آب‌ و‌ فاضلاب روستایی تعطیل نشد و پیمانکاران در بسیاری از مجتمع‌های آب مشغول کار هستند تا درصد بهره‌مندی مازندران از آب شرب سالم که پایین‌تر از متوسط کشور است را به حد مطلوب برسانیم.

عبداللهی در پایان تصریح کرد: سعی بر این است تا مجتمع‌های با درصد فیزیکی بیشتر را هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسانیم تا کام ملت با به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها شیرین شود.

شایان ذکر است روستای یعقوب‌محله از بخش پی‌رجه منطقه هزارجریب شهرستان نکا به شمار می‌آید که پیش از این قرار بود افتتاح مجتمع آب‌رسانی آن در روز برگزاری یادواره شهدای پی‌رجه اوایل مردادماه امسال در همین روستا با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران کلنگ‌زنی شود که باتوجه به عدم افتتاح در آن زمان به هفته دولت موکول شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴