تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۲۱۷۶۴۶
فرماندار شهرستان جویبار به مناسبت فرارسیدن هفته دولت یاد شهید رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: هفته دولت در شهرستان جویبار 32 پروژه به اعتبار 9میلیارد و 250میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، رجبعلی وهابی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت یاد شهید رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: الگوهای رفتاری و اخلاقی شهدای هشتم شهریور 1360باید سرلوحه مدیران امروز قرار بگیرد.

وی به بهره‌برداری 32 پروژه در جویبار خبر داد و تصریح کرد: هفته دولت در شهرستان جویبار 32 پروژه به اعتبار 9میلیارد و 250میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار جویبار افزود: اداره صنعت و معدن و تجارت با بهره‌برداری از پروژه 3میلیارد تومانی بزرگ‌ترین پروژه شهرستان را در اختیار دارد.

وهابی تأکید کرد: در هفته دولت باید دستاوردهای نظام به‌خوبی به مردم منعکس شود تا سبب امید در جامعه شود.

وی بابیان این‌که در ماه‌های آخر تابستان قرار داریم گفت: در این ماه حجم سفرها به سواحل شهرستان افزایش خواهد یافت بنابراین از مسئولین طرح دریا می‌خواهیم در این مدت این طرح به‌خوبی اداره کنند تا خاطر خوبی برای مسافران از شهرستان جویبار به یادگار بماند.

فرماندار جویبار همچنین برای کشتی گیران المپیکی شهرستان جویبار آرزوی موفقیت کرد و گفت: روزهای 28تا 30 مرداد پهلوانان جویباری به میدان خواهند رفت تا خوش‌رنگ‌ترین مدال را برای کشور کسب کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴