تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۲۱۴۰۵۶
کارگردان مشهور سینما در مراسم آغاز بازسازی روستای سیمون قلعه، گفت: نمی‌دانم چه کاری انجام داده‌ام که خداوند توفیق حضور در میان بچه‌های مخلص جهادگر و بسیجی و مردم شریف سیمون قلعه را نصیبم کرده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مجید مجیدی افزود: جهادگران باید قدر خودشان و قدر لحظات خدمت‌رسانی به مردم را بدانند. بچه‌های بسیجی با خدمت به مستضعفان کار بزرگی می‌کنند و من دست تک‌تک آنها را می‌بوسم. یقینا برکت این خدمت‌رسانی را در زندگی آینده‌شان خواهند دید.
کارگردان فیلم محمد‌(ص) با بیان اینکه خداوند برکت را در قدم‌های جهادگران گذاشته، گفت: خدمت داوطلبانه به مستضعفان را نمی‌توان قیمت‌گذاری کرد. دست‌گیری از نیازمندان شرط سعادتمندی در دنیا و آخرت است. امیدوارم جهادگران بسیجی حضور قلب و اخلاص را در تمام عمر حفظ کنند.

مجید مجیدی تاکید کرد: محرومیتی که در روستای سیمون قلعه دیدم، غیرقابل تحمل است و قلبم به درد آمده، نمی‌دانم کسانی که دست‌درازی‌های نجومی به بیت‌المال می‌کنند، چه جوابی برای محرومان و مستضعفان کشور دارند.

روستای سیمون قلعه اسلامشهر از جمله محروم‌ترین نقاط حاشیه شهر تهران است و ساکنان شریف آن با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وضعیت اسفبار این روستا موجب شد که مسئولان بسیج سازندگی، کمیته امداد و دستگاه‌های اداری شهرستان برای بازسازی و نوسازی آن آستین بالا بزنند.

روز یکشنبه طی مراسمی با حضور مسئولان محلی و جهادگران بسیجی و نیز مجید مجیدی، کارگردان بزرگ و بین‌المللی کشورمان عملیات بازسازی روستای سیمون قلعه آغاز شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، با حضور 20 گروه جهادی و 650 جهادگر بسیجی، 51 منزل مسکونی برای مردم محروم این روستا ساخته خواهد شد. علاوه بر این سوله‌های اشتغالزایی و مراکز درمانی نیز برای مردم ساخته می‌شود.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴