با کلنگ‌زنی گازرسانی به 152 روستای شرق مازندران

عملیات گازرسانی به بیش از 8 هزار خانوار مازندران کلید خورد +تصاویر

تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۲۱۳۱۶۶
طرح گازرسانی به 152 روستای شرق مازندران درحالی آغاز شد که بنابر اظهار مسئولان تا پایان این پروژه در سال 97 بیش از 8 هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
۰
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ، درحاشیه مراسم چهاردهمین یادواره شهدای پی‌رجه منطقه هزارجریب شهرستان نکا که بعدازظهر پنجشنبه در روستای یعقوب محله این شهرستان برگزار شد، با حضور مسئولان استان و سه شهرستان شرق مازندران، کلنگ اجرای پروژه گازرسانی به 152 روستای شرق مازندران به زمین خورد.

https://www.bloghnews.com/images/docs/files/000213/nf00213166-1.jpg

در همین زمینه محمداسماعیل ابراهیم‌زاده مدیرعامل شرکت گاز مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به مأموریت هیئت دولت به وزیر نفت جهت گازدار کردن روستاهای بالای 20 خانوار در سطح کشور ظرف سه سال، اظهار کرد: در این راستا استان مازندران نیز در دستور اجرای این طرح قرار گرفته است.

https://www.bloghnews.com/images/docs/files/000213/nf00213166-2.jpg

وی افزود: به همین منظور با اعتبار 168 میلیارد تومان، پروژه گازرسانی به 152 روستای منطقه هزارجریب شرق مازندران امروز به صورت نمادین کلنگ‌زنی شد که البته این پروژه پیش از این آغاز شده و حدود 10 کیلومتر از حسین‌آباد بهشهر انجام شده است و با تعیین پیمانکار، 27 کیلومتر دیگر از این مسیر نیز به زودی شروع به کار می‌کند.

https://www.bloghnews.com/images/docs/files/000213/nf00213166-3.jpg

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اتمام این پروژه تا پایان سال 97، خاطرنشان کرد: با پایان یافتن این پروژه، 152 روستای منطقه که 8 هزار و 333 خانوار را شامل می‌شود از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول در پایان تصریح کرد: طرحی که امروز در روستای یعقوب محله نکا کلنگ‌زنی شد، 17 روستای این منطقه از هزارجریب نکا را شامل می‌شود که پیمانکار آن نیز ظرف دو ماه آینده کار را آغاز می‌کند و در هفته دولت سال 96 نیز این روستاها گازدار می‌شوند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴