رئیس کانون نظام مهندسی چالوس در گفتگو با بلاغ:

تونل شهری گره ترافیکی چالوس را باز می کند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۲۱۱۶۱
رئیس کانون نظام مهندسی چالوس: طبیعتا احداث تونل شهری چالوس یکی از گره های ترافیکی چالوس را حل می کند و باعث تسهیل و روان تر شدن ترافیک می شود.
۰
plusresetminus
تونل شهری گره ترافیکی چالوس را باز می کند
بلاغ - علی محمودپور در گفتگو با بلاغ گفت: این تونل با توجه به اینکه تقریبا در مدخل ورودی شهر چالوس قرار دارد و از آنجایی که تقاطی را مرتفع می کند بنابراین در کنار کاهش بار ترافیکی باعث کاهش اتلاف زمان تردد خودروها در طول مسیرشان به مقصدشان می شود و نیز بار حوادث و سوانح را هم بسیار کم می کند.
رئیس کانون نظام مهندسی چالوس بیان کرد: احداث تونل بر اساس توپوگراف منطقه ای ایجاد می شود و معمولا تونل هایی که در ارتفاعات احداث می شود بر سر راه آنها نقاط صعب العبور و کوههای صخره ای قرار دارد و تونل نیز احداث می شود و تونل شهری چالوس هم به دلیل شرایط مناسب توپوگرافی در حال احداث است و این یکی از اقدامات بسیار خوب در زمینه ایجاد و توسعه زیرساخت های شهری است.
وی تصریح کرد: احداث پل های هوایی یکی از نیازهای شدید منطقه چالوس است و مخصوصا در قسمت اتصال مسیرهای اصلی به تقاطع ها بسیار کمک می کند.
همانطوری که در شهرهای بابل ، ساری ، آمل و قائمشهر در دستور کار قرار گرفت بنابراین در منطقه چالوس نیز می تواند کاربرد داشته باشد و بسیاری از مشکلات را حل کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳