تاریخ انتشارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۸
کد مطلب : ۲۰۹۹۲۹
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاس های میلیاردی و حقوق‌های میلیونی ضربه‌زننده به اعتماد مردم است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، علی نجفی در نشست با اعضای شورا و دهیار و معتمدان روستای گنج‌افروز در سخنانی اظهار کرد: گنج‌افروز نخبگان و بزرگان زیادی دارد که از وجود آنها باید برای تولید ایده‌های نو و طرح‌های جدید کمک بگیریم.

وی به ثبات مدیریت و ایجاد فضای کار و خدمت تأکید کرد و حل مشکلات مردم از طریق روال قانونی و شریان‌های صحیح اداری را از بهترین راه‎های رسیدن به نتیجه عنوان کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله حقوق‌های میلیونی و اختلاس‌های میلیاردی، این اشتباهات را ضربه‌زننده به اعتماد مردم برشمرد.

نجفی در ادامه با اشاره به اینکه گنج‌افروز با تقدیم شهدای گران‌قدر نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است، خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم این منطقه را وظیفه مسؤولان دانست.

وی پیگیری و کمک به ساخت ساختمان دهیاری، رفع مشکل جاده مواصلاتی و دوربرگردان در این منطقه، شناسایی نخبگان و طرح‌های مهم علمی و عملی، ایجاد ارتباط مؤثر بین اعضای شورای مشورتی حاضر در منطقه را از اقدامات خود در روستای گنج افروز خواند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه مشکل اشتغال و جاده مختص گنج‎افروز نیست، بیان کرد: بنده مسؤول اجرایی نیستم که برای شما آسفالت و لوله‌کشی کنم و قول نمی‌دهم همه این مشکلات را در مدت زمان کوتاهی حل کنم، اما به‌عنوان نماینده شما و با استفاده از وظیفه نظارتی موارد مطروحه را به جد پیگیری می‌کنم.

نجفی افزود: قول می‌دهم در احقاق حقوق‌تان در جایگاه قانونی خود تلاش می‌کنم و پای هیچ سند و مصوبه‌ای که به ضرر شهرستان و منافع استان باشد را امضا نمی‎کنم.

وی در پایان با حضور در منزل سرداران شهید رمضان و حیدر یحیی‌پور و سپس گلزار شهدای گنج‌افروز با آرمان‌های بزرگ این شهداء تجدید میثاق کرد.

منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴