دبیر هیئت بسکتبال مازندران:

معرفی سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان

تاریخ انتشارجمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۲۰۷۵۵
در آخرین خبر نیز در حکمی از سوی رئیس فدراسیون بسکتبال یک مربی مازندرانی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، محمدعلی رجایی در آمل بیان داشت: در چند سال اخیر ورزش بسکتبال مازندران رشد چشمگیری را در بین استان‌های کشور داشته و بازیکنان زیادی نیز به تیم‌های ملی رده پایه معرفی کرده است.
وی افزود: در آخرین خبر نیز در حکمی از سوی رئیس فدراسیون بسکتبال یک مربی مازندرانی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.
دبیر هیئت بسکتبال مازندران تصریح کرد: محمدرضا نوری یکی از بسکتبالیست‌های خوش‌نام مازندران در سال‌های نه چندان دور بود که در عرصه مربیگری نیز دو بار کاله مازندران را قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور کرد و توانست جواز حضور این تیم در لیگ برتر را کسب کند.
رجایی با اشاره به اینکه این تصمیم‌گیری از سوی فدراسیون بسکتبال برای معرفی مربیان تیم‌های ملی نوجوانان 2017، جوانان 2018، نوجوانان 2015 و جوانان 2016 انجام شد، گفت: تداوم تمرین‌های تیم‌های ملی در رده‌های مختلف سنی به صورت مستمر در دستور کار فدراسیون است تا نمایندگان کشورمان بتوانند در میادین بین‌المللی آینده؛ خوش بدرخشند.
وی با اعلام اینکه محمدرضا نوری به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان برای بازیکنان متولدین دی ماه سال 1376 تا سال 1377 منصوب شد، بیان داشت: رضا خان‌محمدی و کاظم محنایی نیز به عنوان مربی، نوری را در تیم ملی همراهی می‌کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴