تاریخ انتشاردوشنبه ۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۲۰۵۱۲۷
نماینده شرق مازندران گفت: علم بدون ایمان و ایمان بدون بصیرت انسان را به ناکجا آباد برده و در مسیر درست هدایت قرار نمی‌دهد، همانطور که امامان شیعیه قربانی بی‌بصیرتی و ناآگاهی شدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، علی‌محمد شاعری در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم در حسینیه شهمیرزادی‌های نکا، امیرالمومنین(ع) را مظهر عدالت و بندگی محض خدا توصیف و اظهار کرد: این مظهر شجاعت، سخاوت و تقوا به دست کسانی به شهادت رسید که به ظاهر ایمان داشتند ولی بصیرت نداشتند.

وی افزود: علم بدون ایمان و ایمان بدون بصیرت انسان را به نا کجا آباد برده و در مسیر درست هدایت قرار نمی‌دهد، نمونه بارز این ادعا این است که همه امامان شیعیه قربانی بی‌بصیرتی و ناآگاهی شدند.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان لزوم عبرت گرفتن از شهادت ائمه اطهار به دست افراد به ظاهر مومن، خاطرنشان کرد: امروز تاریخ بشریت شرمنده است که مظهر کامل حق متجلی در انسان را از دست داده است.
 
 

این مسئول اضافه کرد: امروز در کشورهای منطقه نیز تفکر و جریان به ظاهر مسلمانی که حکومت اسلامی هم می‌خواهند وجود دارند اما به علت ناآگاهی و نداشتن بصیرت، مسلمانان و سایر انسان‌ها را می‌کشند.

وی این گروه را ابزار دست استعمارو زیاده‌طلبان خصوصاً آمریکا و اسرائیل خواند و گفت: هدف اصلی این گروه‌ها جمهوری اسلامی است که می‌خواهد اسلام ناب را به رهبری ولی امر مسلمین جهان پیاده کند و چون نمی‌توانند کانون اصلی یعنی ایران را از پای در بیاورند دشمنی خود را در اطراف آن پیاده می‌کنند.

شاعری اقدامات علیه جمهوری اسلامی را یک حرکت سازماندهی شده توسط کشورهای اروپایی و آمریکا با استفاده از دلارهای کشورهای متحجر عرب منطقه برای کم کردن قدرت ایران اسلامی برشمرد.

وی افزود: البته این خط از ابتدای انقلاب تاکنون دنبال می‌شود و چون نمی‌توانند قدرت این نظام را تحمل کنند دست به ترور بهشتی‌ها و رجایی‌ها می‌زنند که تا الان نیز ادامه دارد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، اختلاف افکنی در دورن جهت از بین بردن انسجام ملی و دامن زدن به اختلافات مذهبی در کشور را از اهداف امروز دشمنان بیان و خاطرنشان کرد: البته اگر بتوانند گروه‌های تروریستی را در داخل کشور نیز رسوخ می‌دهند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناکام مانده‌اند.

 
 

این مسئول متذکر شد: الگوی امروز ما شهدای مدافع حرم هستند که مطیع امر ولی خود بوده و با شجاعت پشت رهبر خود ایستادند تا از حریم انقلاب، کیان ائمه اطهار و نظام اسلامی با مظلومیت دفاع کنند.

وی با تأکید بر تبعیت از ولایت فقیه، اضافه کرد: نباید حرف و حدیث‌های در کشور مانند حقوق‌های ده‌ها میلیونی مدیران و فسادهای چند هزار میلیاردی ذهن ما را خراب کند چراکه نیروهای ولایت همواره در صحنه بوده، مسیر خود را عوض و از ولایت زاویه پیدا نکرده و تا آخر ایستاده هستند.

شاعری در پایان تکلیف امروز را عمل درست برای پیاده‌سازی اسلام دانست و گفت: امروز پرچم‌داری نیابت امام زمان به دست رهبری است لذا باید با تقوا، شجاعت و کار درست به حمایت از مستضعفین و محرومین پرداخت.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴