نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ :

مهمترین مشکل شهرستان جویبار مسئله آب است

تاریخ انتشارجمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۲۰۲۷۱۱
نماینده حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی گفت: درحالی در سال 700 میلیمتر بارندگی در استان اتفاق می‌افتد ولی بازهم مشکل کم آبی داریم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، سید علی ادیانی نماینده حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در نماز جمعه شهرستان جویبار گفت: زمانی حوزه انتخابیه به ما تحویل داده شد که بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی ما در شهرستان جویبار یا تعطیل یا نیمه فعال یا درحال تعطیلی بود.

وی خاطرنشان کرد: عده ای تحریم ها را بهانه تعطیلی بنگاه ها اعلام می کردند ولی تحریم ها حداکثر 30 درصد تآثرگذار بود، اما 70 درصدناشی از سو مدیریت مدیران است.

نماینده مجلس شورای اسلامی به ضعف مدیریتی درکشور اشاره و عنوان کرد: بسیار دیده شد به دلیل عدم نظارت یا نظارت ناقص پروژها وارونه اجرا می ‌شود.

ادیانی با بیان این که برند جویبار کشاورزی است، گفت: مهمترین مشکل در این حوزه کمبود آب است درحالی در سال 700میلیمتر بارندگی در استان اتفاق می افتد ولی بازهم مشکل کم آبی داریم.

وی با اشاره به این که جویبار آب شرب و کشاورزی ندارد، افزود: سد لفور که در بالادست این منطقه قرار دارد به لحاظ قانونی باید آب آن به سمت شهرستان های قائمشهر، سیمرغ و جویبار سرازیر می شد ولی این امر محقق نشد و ما در مجلس هشتم برای اولین بار در تاریخ سد سازی کشور الگوی کشت سد لفور را تغییر دادیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجوز آب سدلفور را برای شهرستان های سوادکوه، پل و سفید، قائمشهر، سیمرغ و جویبار در آن زمان گرفتیم و تاپایان مجلس هشتم کارهای خوبی دراین بخش شد اما پس از چهار سال که به سراغ آن رفتیم مشاهده کردیم هیچ اتفاقی مثبتی رخ نداد.

ادیانی در پایان گفت: امیداوریم در این چهارسال با کمک همه مسئولین و مردم عزیز بتوانیم گام های مثبت و سازنده ای برای این حوزه برداریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴