تاریخ انتشارجمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۲۰۰۷۴۳
حمزه‌علی شیخ‌الاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در چالوس اظهار کرد: در بین مردم این اعتقاد وجود دارد که قیمت‌های اجناس در چالوس از سایر شهرها بالاتر است، اما اینطور نیست.
۰
plusresetminus
قیمت اجناس در چالوس از بسیاری شهرهای دیگر پایین‌تر است/ با حراج‌های دروغین برخی فروشگاه‌ها برخورد می‌شود
به گزارش بلاغ، حمزه‌علی شیخ‌الاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در بین مردم این اعتقاد وجود دارد که قیمت‌های اجناس در چالوس از سایر شهرها بالاتر است، اما اینطور نیست.

وی ادامه داد: در چالوس هم تخلفات اصناف مختلف کمتر است و هم قیمت‌ها پایین‌تر است و آمارها درستی این مسأله را تأیید می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف چالوس به دلایل این مسأله اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین دلیل، رکود حاکم بر بازار است، البته قیمت‌ها در چالوس رقابتی است که همین امر به کاهش آن کمک می‌کند.

شیخ‌الاسلامی کاسبان و بازاریان را افرادی آبرومند خواند و تأکید کرد: بیشتر بازاریان نسبت به تعهدات مالی خود حساسیت زیادی دارند و گاهی حتی برای عمل به این تعهدات در فروش اجناس مجبور به پذیرفتن ضرر مالی هم می‌شوند.

وی از بازرسی‌های متناوب و برخورد قاطع با متخلفان بازار خبر داد و تصریح کرد: افراد معدودی در بازار تخلفاتی هم دارند، البته با توجه به قاطعیت برخورد بازرسان با آنان، به این نتیجه رسیده‌اند که گرانفروشی دردی از آنها را دوا نمی‌کند.

رئیس اتاق اصناف چالوس با بیان اینکه در گذشته برخی از فروشگاه‌های بزرگ منطقه دست به اجرای حراج‌های ساختگی و تخفیف غیرواقعی می‌زدند، گفت: اما در حال حاضر مجوزهای فروش فوق‌العاده با دقت بیشتری صادر شده، در ادامه کار نظارت زیادی نیز بر آنها وجود دارد.

این مسئول در پایین از احساس رضایت مردم و نیز حاکم شدن آرامش بر بازار در ما‌ههای اخیر خبر داد.
منبع : چالوس ما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴