تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۱۹۸۶۵۲
فرماندار شهرستان محمودآباد با اشاره به وجود مشکلات متعدد در خانواده های زندانیان گفت: نهادهای حمایتی به مشکلات اجتماعی و اقتصادی خانواده های زندانیان توجه کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، به نقل از آوای‌شمال، یحیی یوسف پور عصر امروز در نشست انجمن حمایت از زندانیان شهرستان محمودآباد اشتغال و توانمندسازی را راه گشای مشکلات معیشتی خانواده های زندانیان دانست و گفت: حمایت از اشتغال زایی پایدار خانواده های زندانیان، با آموزش و ایجاد کارگاه های تولیدی با ارائه تسهیلات ارزان در سال اقتصاد مقاومتی، راهکاری اساسی و منطقی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی این قشر آسیب پذیر جامعه است.

وی افزود: اگر تهدیدهای اجتماعی و اقتصادی خانواده های زندانیان مرتفع نشود، جامعه درگیر این تهدیدها خواهد شد.

فرماندار محمودآباد با تأکید بر رفع مشکلات خانواده های زندانیان اظهار کرد: توجه به مشکلات پیش روی خانواده های زندانیان در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باید به عنوان اولویت اصلی نهادها و سازمان های حمایتی قرار گیرد.

یوسف پور خاطرنشان کرد: وجود خیران در حمایت از این اقشار آسیب پذیر جامعه نقطه عطفی در کاهش آسیب های ناشی از مسائل اقتصادی و فرهنگی آن ها است.

این مسئول در پایان گفت: همه مردم و مسئولان باید در کارهای خداپسندانه ای مانند حمایت از خانواده های زندانیان پیش قدم باشند و باید این فرهنگ هم دوستی را در بین مردم نهادینه کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴