تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۱۹۸۰۲۲
فرزان عاشورزاده می‌گوید که برای بهترین حضور در المپیک، تمام تلاشش را خواهد کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، تکواندوکار وزن اول المپیک ایران در خصوص شرایط آمادگی خود اظهار کرد: در شرایط ایده آلی هستم. نمی‌گویم صد درصد آمادگی را دارم اما برای حضور در تورنمنت یونان خوب است و امیدوارم به هدفی که کادر فنی و خودمان داریم برسیم. دلیل حضور در این رقابت ها بیشتر شناخت نقاط قوت و ضعف است تا بتوانیم عملکردمان را بهتر از قبل کنیم و حضور قدرتمندی در المپیک داشته باشیم.

وی در خصوص اردوی مشترک با اصفهانی ها گفت: در این چند سالی که در اردو بوده‌ام، این اولین بار بود که با یکی از استانهای کشور اردوی مشترک داشتیم. حریف تمرینی خوبی بودند و بسیار با انگیزه تمرین کردند. تنوع خوبی بود. هم برای آن ها انگیزه شد و هم برای ما.

قهرمان جهان ادامه داد: بهترین زمانی که می‌توانیم به تورنمنت اعزام شویم، مسابقات یونان است. به نظرم ماه آخر خودمان تمرین کنیم بهتر است.

وی با بیان اینکه به عناوین قهرمانی خود توجهی ندارد خاطر نشان کرد: من اصلا به زمین المپیک فکر نمی‌کنم. به عنوان قهرمانی جهانم توجه نمی کنم زیرا به شخصه روی عملکردم تاثیر می گذارد. در میدان المپیک نمی توان روی بهترین ها و بدترین ها حساب باز کرد. ممکن است که بهترین تکواندوکاران نیز نتیجه نگیرند. المپیک میدان سخت و متفاوتی است.

عاشورزاده که از او با عنوان سونامی تکواندو یاد می‌کند، در خصوص رقبایش نیز گفت: از 15 حریفی که سهمیه گرفته‌اند شناخت دارم و تا حدی آنها را آنالیز کرده‌ام. هر 15 نفر رقبای سختی هستند. به عنوان رقبایم توجه نمی‌کنم و از نظر من همه رقیبان سرسخت هستند.

نماینده وزن اول ایران با بیان اینکه تجربه حضور در میادین سخت می تواند به حضور بهتر در المپیک کمک کند عنوان کرد: تجربه‌های خوبی داشته‌ام. حضور در بازیهای گرند پری و جهانی خیلی می تواند به من کمک کند که آرامش بیشتری در زمین المپیک داشته باشم.

عاشورزاده در خصوص کادر فنی نیز اذعان کرد: قطعا ارتباط خوبمان با کادر فنی خیلی به موفقیتمان کمک کرده و این را از طرف هم تیمی‌هایم نیز می‌گویم. نزدیک به دو سال و نیم است که با این کادر کار می‌کنیم. جدا از این که از نظر فنی جلو می رویم رابطه خوبی با کادر داریم. عملکرد خوبمان را مدیون کادر فنی هستیم. مطمئنا در هر کاری یک مجموعه خوب و افراد خبره عامل موفقیت هستند و مجموعه‌ی تکواندو در همه بخش ها خوب عمل کرده است. یکی از عوامل موفقیت ما نیز حضور این مجموعه خوب به عنوان پشتوانه است.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی در پایان گفت: قول می‌دهم تمام تلاشم را کنم و هیچ کم فروشی نخواهم کرد. کاری می کنم که در المپیک در اوج آمادگی باشم. امیدوارم تمام عوامل دست به دست هم دهد تا بهترین نتیجه را در المپیک بگیریم. /آ
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴