رئیس گروه غربالگری بهزیستی کشور در بابلسر:

کشور در مسیر رشد جمعیت قرار گرفته است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۱۹۶۹۴۹
رئیس گروه غربالگری بهزیستی کشور گفت: کشور در مسیر رشد جمعیت قرار گرفته است و استان‌های قم، یزد و البرز بیشترین رشد موالید را به خود اختصاص داده‌اند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، محسن فیروزبخت صبح امروز در کارگاه کشوری ارزشیابی غربالگری که در بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: تعامل با وزارت بهداشت از نخستین اهداف سال 94 سازمان بهزیستی بود که با جلسه‌های متعددی که صورت گرفت توانستیم تفاهم‌نامه‌ای به امضا برسانیم و لازم است که برای پیشرفت هر چه بیشتر در مسیر این تفاهم‌نامه حرکت کنیم.


وی افزود: مازندران در سال‌های گذشته در مسیر این تفاهم‌نامه حرکت کرده و لازم است تا استان‌های دیگر تلاش کنند تا در این مسیر حرکت کنند.

رئیس گروه غربالگری بهزیستی کشور با اشاره به اینکه کشور در مسیر رشد جمعیت قرار گرفته است، تصریح کرد: بر اساس آمارهای رسمی تا اول خرداد امسال، جمعیت کشور به 79 میلیون و 270 هزار و 546 نفر رسیده است که استان‌های قم، یزد و البرز بیشترین رشد موالید را به خود اختصاص داده‌اند.

وی در پایان گفت: برنامه غربالگری ناشنوائی از سال 84 و با 21 هزار و 515 نفر آغاز شد و پس از گذشت 10 سال به یک میلیون و 64 هزار و 750 نفر رسیده است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴