تاریخ انتشارشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۱۹۱۹۳
نسخه دیجیتال «کالک‌های خاکی» به صورت آنلاین در مراسم رونمایی از این کتاب به قیمت ۳۰ هزار ریال به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از تسنیم، مراسم رونمایی از مجموعه خاطرات سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه، روز دوشنبه ۱۷ تیر ماه، برگزار می‌شود. این کتاب با عنوان «کالک‌های خاکی» نوشته گلعلی بابایی است که در آن خاطرات سردار از دوران دانشجویی پیش از انقلاب تا بعد از فتح خرمشهر روایت می‌شود.
در این برنامه که از ساعت ۱۶ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود، سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعین، حسین یکتا مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیا، مرتضی سرهنگی رئیس دفتر ادبیات مقاومت حوزه هنری، نویسنده اثر و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی حضور خواهند داشت. در این مراسم علاوه بر رونمایی از کتاب، مستندی راجع به این اثر نیز برای حاضران به نمایش گذاشته می‌شود.
فروش نسخه دیجیتال «کالک‌های خاکی» از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم است که به صورت آنلاین انجام خواهد شد. نسخه دیجیتال این کتاب به تازگی توسط سوره مهر الکترونیک تولید شده و در کتابخانه مجازی آن قرار گرفته است. علاقه‌مندان به خرید این اثر می‌توانند با پرداخت ۳۰ هزار ریال نسخه دیجیتال آن را دریافت و بر تلفن همراه و یا دیگر دستگاه‌ها نصب کنند. همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از تمامی آثار دفاع مقدس که در قالب خاطره به رشته تحریر درآمده‌اند، برگزار می‌شود. «لشکر خوبان»، «پایی که جاماند»، «نورالدین پسر ایران»، «کوچه نقاش‌ها»، «دا»، «بابا نظر» و... از جمله آثاری است که به نمایش گذاشته می‌شود.
کتاب «کالک‌های خاکی» حاصل تنها ۱۰ جلسه گفتگوی گلعلی بابایی و حسین بهزاد با سرلشگر جعفری است. این کتاب که در بیست‌وششمین دوره نمایشگاه کتاب تهران منتشر شده است، تا کنون جزء یکی از پرفروش‌ترین‌های این دوره نمایشگاه و انتشارات سوره مهر محسوب می‌شد.
خاطرات سردار جعفری در این اثر از زمانی که وی دانشجوی رشته معماری در تهران بود، آغاز می شود و در ادامه وقایع روزهای پرهیجان انقلاب و بعد از آن ایام دفاع مقدس از منظر این راوی بیان می‌شود. تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان، چگونگی شکل‌گیری دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره)، حمله عراق به ایران، چگونگی راه یافتن به جبهه‌های جنوب، فتح خرمشهر، بیان و شرح عملیات‌های مختلف و ... از جمله بخش‌های مختلف این اثر است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴