منتخب مردم شهرستان های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی:

معضلات اجتماعی در کنار مسائل فرهنگی قابل حل است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۱۹۱۳۴۶
منتخب مردم شهرستان های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: با بر طرف کردن معضلات فرهنگی می توان مسائل اجتماعی را در کنار فرهنگ حل کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، عبدالله رضیان در نهمین همایش قدردانی از خیرین مدرسه ساز در قائمشهر با اشاره به اینکه در فضای جامعه ایران بیشتر صحبت از موضوعات اقتصادی و اجتماعی است اما کمتر به موضوع فرهنگ پرداخته می شود، اظهار کرد: با بر طرف کردن معضلات فرهنگی می توان مسائل اجتماعی را در کنار فرهنگ حل کرد و با توجه به فضایی که در جامعه حاکم است کمتر به فرهنگ توجه می شود.

وی با اشاره به اینکه در جامعه امروز باید در فضای اجرایی بیشتر به فرهنگ توجه شود، افزود: 50 درصد جامعه ایرانی با آسیب های اجتماعی مواجه هستند که باید در آموزش و پرورش به آسیب شناسی در این زمینه پرداخت.

رضیان با بیان اینکه آموزش و پرورش از نظر سخت افزاری در حال پیشرفت است اما سرانه آموزش در آن مناسب نیست، گفت: شیرگاه رتبه اول را در سرانه آموزش دارد اما شهرستان قائمشهر این چنین نیست که رسیدن به این امر به همت مسئولان بر می گردد.

منتخب مردم شهرستان های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید بیشتر به تعلیم و تربیت توجه کنند و در صورت غفلت از آن آسیب های بسیاری به همراه دارد، آموزش و پرورش و خانواده ها که باید همسو با هم در ارتباط با این موضوع باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه با توجه به آمارهایی که در زمینه طلاق و اعتیاد وجود دارد نیاز است تا در زمینه آموزش خانواده و موضوعات خانوادگی توجه بیشتری شود، گفت: در جامعه سخت افزاری امروز، فضای اخلاقی مناسبی حکم فرما نیست و باید به توطئه های فرهنگی که جوانان با آن مواجهه هستند توجه شود.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴