تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۱۸۸۴۲۳
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران گفت: شهدای جامعه ورزش مدال زرین خود را بر زمین گذاشتند و مدال سرخ شهادت را برگردن آویختند.
۰
plusresetminus
شهدای جامعه ورزش، مدال سرخ شهادت را بر مدال‌های زرین افتخار ترجیح دادند
به گزارش بلاغ به نقل از نوشهرآنلاین، اولین جلسه ستاد کنگره شهدای جامعه ورزش مازندران روز گذشته با محوریت شهید شاخص بسیج جامعه ورزش استان در سال 95 "شهید سیدمحمود زعفری‌نژاد" با حضور جمعی از مسئولان بسیج جامعه ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و شهرستان نوشهر به میزبانی سپاه نوشهر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه ورزش سپاه کربلا مازندران در این جلسه با ارائه گزارشی از برگزاری یادواره شهدای بسیج ورزشکاران در سال گذشته پرداخت و نحوه انتخاب شهدای شاخص بسیج جامعه ورزش، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اولویت های اصلی بسیج ورزشکاران بیان کرد.

وی افزود: شهدای ورزشکار با تبعیت از فرمان ولایت، تمام منافع مادی، مدارج قهرمانی و مدال‌های زرین را بر زمین گذاشتند و مدال سرخ شهادت را بر گردن آویختند.

سید جواد حسینیان با تأکید بر لزوم شناخت شهدا و الگوگیری از آنان توسط ورزشکاران و قهرمانان ورزشی به ویژه مربیان، به تشریح برخی برنامه‌های این ستاد در سال 95 با محوریت شهید شاخص ورزش استان "سید محمود زعفری‌نژاد" پرداخت.

وی تهیه مستند شهید زعفری‌نژاد با همکاری صداو سیمای طبرستان، برگزاری یادواره‌های شهرستانی حداقل در پنج شهر استان، تهیه و توزیع بنر و پوستر رنگی معرفی شهید شاخص با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان جهت نصب در فضاهای ورزشی و مکان‌های عمومی سطح استان، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم، برگزاری کارگاه پهلوان‌شناسی با محوریت شناخت شهید زعفری نژاد برای مربیان ورزشی که سرگروه‌های صالحین بسیج ورزشکاران نیز هستند و رگزاری مراسم یادواره شهید زعفری نژاد و شهدای ورزشکار استان به میزبانی شهرستان نوشهر را از مهم‌ترین برنامه‌ها نام برد.

مسئول سازمان بسیج جامعه ورزش سپاه کربلا مازندران در پایان ضمن اعلام خبر افتتاح کانون بسیج ورزشکاران نوشهر ابراز امیدواری کرد تا با اجرای برنامه‌های بسیج ورزشکاران بتوانیم مربیان ارزشی برای مقابله با آسیب‌ها و تهدیدات دشمنان در میان قشر عظیمی از جمعیت فعال جامعه اسلامی که در محیط بزرگ ورزش حضور دارند تربیت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر نیز در این جلسه با بیان اینکه عزت و امنیت امروز ما به واسطه جانفشانی شهداست، بیان کرد: هرچقدر برای شهدا قدم برداریم کم است و این جانفشانی‌ها تا امروز هم در جبهه مقاومت و دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) ادامه دارد.

وی افزود: ادامه‌دادن راه شهدا در شرایط امروز دنیای مادی و با وجود هجوم همه جانبه استکبار برای ضربه‌زدن به ایران اسلامی و اسلام ناب محمدی که پرچمدار آن امام راحل و مقام معظم رهبری هستند، بسیار سخت و دشوار است.

سرهنگ پاسدار مرتضی رمضانی خاطر نشان کرد: یکی از راه‌های مهم مقابله با دسیسه‌های استکبار ترویج فرهنگ مقاومت‌، ایثار و شهادت در سطح جامعه است.

وی ضمن ابراز خرسندی از میزبانی یادواره شهدای ورزشکار استان با محوریت شهید زعفری‌نژاد آمادگی مجموعه نیروهای این ناحیه را با همکاری سایر عوامل شهرستانی و استانی در خصوص این امر با ارزش اعلام نمود.

در پایان نخستین جلسه ستاد کنگره شهدای جامعه ورزش استان از تندیس "شهید سیدمحمود زعفری‌نژاد" شهید شاخص بسیج ورزشکاران مازندران در سال 95 با حضور برادر گرانقدر این شهید رونمایی شد.

گفتنی است در این جلسه حمزه اسحاقی از مربیان بسیجی شهرستان نوشهر به عنوان مسئول کانون بسیج ورزشکاران این شهرستان معرفی شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴