تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۱۸۲۴۳۲
نهادهای نظارتی که چندی پیش به پرونده «دوتابعیتی»های ورزش ورود کرده و خواستار کنار رفتن آنها شدند، در اولین اقدام خود برای امسال روی استعفای رئیس فدراسیون بسکتبال دست گذاشته‌اند.
۰
plusresetminus
رئیس فدراسیون بسکتبال برکنار می‌شود؟!
به گزارش بلاغ، مدیران دوتابعیتی که به نظر می‌رسد تعداد آنها در ورزش کم هم نیستند یکی از موضوعاتی بود که نهادهای نظارتی و از جمله سازمان بازرسی کل کشور سال گذشته با هشدار و تذکر کتبی به وزارت ورزش به‌طور جدی به آن ورود کردند و در خصوص تبعات منفی به‌ کارگیری این افراد هشدار دادند به خصوص اینکه قانون مدنی هم بر منع حضور افراد با تابعیت مضاعف در مناصب حساس دولتی تاکید دارد و این موضوع حتی توسط شورای عالی امنیت ملی هم مصوبه شده است.

پس از جابجایی یکی، دو تن از مدیران ورزش به دلیل موضوع دو تابعیتی، حالا موضوع احتمال برکناری محمود مشحون مطرح شد. روز گذشته خبرگزاری مهر در این باره گزارش داد: مسئولان نهادهای نظارتی در همین اولین روزهای کاری رسمی ورود دوباره به پرونده دوتابعیتی‌های ورزش را در دستور کار قرار داده‌اند. آنها که پیش از این روی کنار رفتن رئیس فدراسیون بسکتبال به خاطر داشتن تابعیت آمریکا دست گذاشته بودند، دوباره به این موضوع ورود کرده و در رابطه با آن تاکید کرده‌اند. بر همین اساس انتظار می‌رود به زودی و شاید طی روزهای آینده شاهد جابه‌جایی‌های مدیریتی در فدراسیون بسکتبال باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴