تاریخ انتشارجمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۱۷۹۸۷
محمد دامادی با بیان اینکه این اصلاح‌طلب است و آن اصولگرا را کنار بگذاریم، یادآور شد: چه فرقی میکند خدمتگذار،کدام جریان سیاسی را دنبال کند.
۰
plusresetminus
چه فرقی میکند خدمتگذار،کدام جریان سیاسی را دنبال کند! / من به برنامه رای میدهم
به گزارش خبرنگار بلاغ،نماینده مردم ساری و میاندرود در سالگرد نخستین سال آغاز به‌کار مجلس نهم، که در مسجد شکوهی برگزار شد با بیان اینکه این اصلاح‌طلب است و آن اصولگرا را کنار بگذاریم، یادآور شد: چه فرقی می‌کند خدمتگزار کدام جریان سیاسی را دنبال کند.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی، محصول تلاش‌ها، خدامحوری و دین‌محوری امام راحل، به پشتوانه مردم بود.
محمد دامادی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای 15 خرداد، تصریح کرد: امام راحل به جهانیان ثابت کرد که می‌توان از حقوق مظلوم دفاع کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه امروز به مناسبت سالگرد نوکری شما در خانه ملت، اینجا جمع شده‌ایم، ادامه داد: شما می‌دانید که خانواده من افتخار نوکری این مردم را داشتند.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در نخستین سالگرد انتخاب شدن در مجلس توسط این مردم، اگر اشتباهی در طول این یک سال مرتکب شده‌ایم با شجاعت اعلام کنیم و  از مردم پوزش بطلبیم چراکه به این مردم بدهکار هستیم.
دامادی با اشاره به اینکه قبل از ورود من به مجلس، جوان بودن دامادی مطرح بود و  افرادی در این زمینه دغدغه داشتند، یادآور شد: لازم بود در مجلس حضور گسترده و مقتدرانه داشته باشد.
وی با بیان اینکه  دغدغه کارگران به صورت مکانیزه باید پیگیری شود، تصریح کرد: من کارگرزاده هستم قبل از انتخابات مجلس، از همین تریبون به این موضوع اشاره کردم.
دامادی با اشاره  به اینکه" دولت در مقابل به به و چه چه و سکوت عده‌ای، سازمان مدیریت را منحل کرد،" گفت: از دولت بعدی درخواست داریم سازمان مدیریت را احیا کند.
وی با اشاره به وضعیت نامطلوب ورزش، صنایع، کشاورزی و راه‌های  دسترسی درمازندران، اظهار داشت: چرا طی 2 روز گذشته، در زیرآب و شیرگاه ، مردم 10 ساعت در ترافیک بودند، این چراها باید پاسخ داده شود.
*تهیه طرح وزارت گردشگری با یکصد امضا مجلس ها
دامادی با بیان اینکه گردشگری در قالب سازمان اتفاق نمی‌افتد، تصریح کرد: طرحی برای تشکیل وزارت گردشگری با بیش از یکصد امضا تهیه کردیم.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، افزود: ایجاد جاده ساحلی را در بودجه امسال لحاظ کردیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هفته آینده، هفته مهمی است و 2 انتخابات در پیش داریم، تصریح کرد: همه افرادی که در عرصه شورا وارد شدند قصد خدمت دارند.
دامادی یادآور شد: مردم تحقیق کنند و بر اساس تبلیغات افراد، قضاوت کنند که کدام‌یک برای مدیریت شهری آمادگی دارد  و خدامحوری، دین محوری و مردم‌محوری را مد نظر قرار دهند.
وی ادامه داد: قوه تشخیص مردم بالاتر از این است که به آنها بگویند چه کسی را انتخاب کنند.
دامادی با بیان اینکه مسئله فقر، بی‌کاری و گرانی مسائل کمی نیستند که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت، گفت: اگر مدیریت بیمار باشد اقتصاد، فرهنگ، ورزش و همه حوزه‌ها بیمار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه درست، انتخاب و تصمیم‌گیری کنیم، اظهار داشت: من به کارنامه و برنامه رای می‌دهم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴