بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه کربلا مازندران در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر،

در انتخابات حماسه ای همچون آزاد سازی خرمشهر رقم خواهد خورد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۱۷۴۲۹
مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران با درك درست از موقعيت ها هميشه به دنبال محقق ساختن اهداف بلند انقلاب اسلامي و حماسه آفريني هستند و به فضل الهی و در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری درانتخابات آتی حماسه دیگری را همچون آزاد سازی خرمشهر رقم خواهند زد.
۰
plusresetminus
در انتخابات حماسه ای همچون آزاد سازی خرمشهر رقم خواهد خورد
به گزارش بلاغ،در آستانه سوم خرداد و سالروز آزادی سازی خرمشهر،نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه کربلای مازندران بیانیه مشترکی صادر کردند. متن بیانیه بدین شرح است: 
سوم خرداد ماه یادآور شهامت ملتی است که در لبیک به ندای "هل من ناصر حسینی" چنگ و دندان صدام معدوم و حامیان جهانی او را در هم شکست و با پایمردی ، شهامت و با تکیه بر ایمان توانستند در سال 1361 با آزاد سازی این شهر خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان و استکبار جهانی بکشند.
این افتخار به دست جوانان و نوجوانانی عاشورایی و شهادت طلبي اتفاق افتاد که تا آن زمان تجربه هیچ جنگی را نداشتند و از پشت میز دانشگاهها و مدارس عازم جبهه شده بودند و فقط با قدرت ایمان ، توکل بر خدا و رهبری توانستند در یک روز به یاد ماندنی با فریاد های عاشقانه تکبیر، در میان آتش و خون و حماسه، خرمشهر عزیز را در آغوش گرفته و خیال خوش و خواب آشفته دشمن را بی تعبیر گذارند.
سوم خرداد ماه حماسه جاوید رزمندگان شهادت طلبي است که با کمترین امکانات و قلوبی متصل به قدرت لایزال آفریدگار بی زوال، تندیس نحس سردار پوشالی قادسیه را به زیر کشیدند و فلسفه پیروزی خون بر شمشیر را در سرزمین لاله های سرخ عاشقی تحقق بخشیدند.
سوم خرداد برگ زرینی بود که در صفحه تاریخ ایران اسلامی رقم خورد که خود نه یک صفحه بلکه یک تاریخ بود، بی شک این واقعه مهم یکی از حماسه های به یادماندنی رزمدگان دلاور سپاه اسلام است که همواره چون خورشید درخشان بر تارک تاریخ افتخار آفرین هشت سال دفاع مقدس می درخشد.
سالروز آزاد سازی خرمشهر یادآور خودباوری ملتی است که  با ایمان و جهاد در برابر تمام دنیای کفر و استکبار به  مبارزه پرداخت و با استقامت و پایداری حماسه ای افرید که در قرون اخیر بی بدیل بود و به فتح ارزش های اسلامی منتهی شد و یکی از پیام های آن اثبات شکست ناپذیری ملت ایران بود. تکریم و تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود و در سوم خرداد وظیفه هر ایرانی است که دین خود را به شهدا با تبعیت از رهبری و مجهز شدن به بصیرت به منظور شناخت دشمن ادا کند و در راه پیشرفت غرور و اعتلای ایران اسلامی گام  بر دارد.
از دیگر ویژگی های این روز بزرگ بیان نقش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برای داشتن کشوری پایدار، پیشرفته و مقاوم در برابر سختی ها و تحریم ها به منظور کسب استقلال است.مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران با درك درست از موقعيت ها هميشه به دنبال محقق ساختن اهداف بلند انقلاب اسلامي و حماسه آفريني هستند و به فضل الهی و در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری درانتخابات آتی حماسه دیگری را همچون آزاد سازی خرمشهر رقم خواهند زد.
و من الله توفیق
مختار نظری نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا       
سرتيپ دوم پاسدار سيد محمد تقي شاهچراغي فرمانده سپاه كربلا مازندران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴