اختصاصی / در جلسه ستاد اعتکاف بهشهر مطرح شد؛

مراسم معنوی اعتکاف هرچه باشکوه تر برگزار شود

تاریخ انتشارجمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۵
کد مطلب : ۱۷۱۶۴
ستاد بزرگداشت وبرنامه ريزي مراسم معنوی اعتكاف با حضور فرماندار و مسئولان ادارات در بيت امام جمعه بهشهر برگزار شد.
۰
plusresetminus
مراسم معنوی اعتکاف هرچه باشکوه تر برگزار شود
به گزارش خبرنگار بلاغ درشهرستان بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد بابایی رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر در جلسه ستاد اعتکاف شهرستان به بیان فعالیت های انجام گرفته در سازمان در رابطه با برگزاری مراسم اعتکاف پرداخت و گفت: جلسات متعددي با اعضاي ستاد درباره چگونگی کیفیت مراسم برگزار شد.
وي ضمن معرفی کمیته های تشکیل شده، خواستار برگزار شدن هر چه با شكوه تر این مراسم معنوی با بهره مندي از  رهنمودهای لازم آیت الله جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری شد.
آیت الله سيد صابر جباری ، امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران درخبرگان رهبری  نيز با بیان اینکه سه روز زمان برگزاری اعتکاف بهترین فرصت برای توطین نفس و آمادگی جسمی و روحی جهت ارائه خدمات اسلامی و اجتماعی می باشد، یادآور شد: اعتکاف یک ضرورت مستحبی است که انسان را پالایش می کند.
وي خطاب به عوامل  اجرایی اعتکاف خواستار ملاطفت لازم با معتکفین شد.
امام جمعه بهشهر همچنين با تأکید بركنترل رفت و آمد در محل اعتكاف ادامه داد: از ورود افراد متفرقه به فضای برگزاری اعتکاف به شدت خودداری شود.
محمد تقي نورزاد فرماندار بهشهر نيز ضمن تقدیر از برگزاری این جلسه حمایت همه جانبه خود را از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اعلام كرد و خواستار مساعدت مالی ادارات ذی ربط جهت برگزاری مراسم اعتکاف شد.
در اين جلسه با تاكيد بر ايجاد امنيت كامل در اعتكاف مقرر  شد، از هر یک از معتکفین مبلغ 200 هزار ريال جهت ورودی اعتکاف دریافت شود و همچنین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهرداری و تبلیغات اسلامی اطلاع رسانی لازم را جهت حضور گسترده مردم در مراسم معنوی اعتکاف از طریق رسانه محلی و سامانه پیام کوتاه به عمل آورند.
همچنین مقرر شد ادارت همکاری همه جانبه را با این مراسم معنوی داشته و بسته های فرهنگی نیز برای معتکفین در نظر گرفته شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴