اختصاصی/عضو کمیسیون عمران مجلس در واکنش به میتینگ 100 هزار نفری

گوش آقایان به حرف کسی بدهکار نیست، مگر می شود به دولت چیزی گفت؟!

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۱۵۹۳۰
دامادی در حاشیه مراسم عزاداران فاطمی در سورک به خبرنگار بلاغ گفت: مگر می شود به دولت چیزی گفت ؟! هر کاری که می خواهند خودشان انجام می دهند.
۰
plusresetminus
گوش آقایان به حرف کسی بدهکار نیست، مگر می شود به دولت چیزی گفت؟!
به گزارش خبرنگار بلاغ،محمد دامادی در جمع عزاداران فاطمی شهر سورک گفت : فاطمه با عظمت است ، دارای هویت است ، فاطمه ریشه اسلام است و این مقام اسلام است .
نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس خاطر نشان کرد : همیشه که ما احساس نیاز می کنیم به ائمه اطهار متوسل می شویم و ائمه اطهار به فاطمه (س) متوسل می شوند.
محمد دامادی با بیان اینکه بعد از رحلت رسول الله حضرت فاطمه (س)  95 روز ماموریتی ویژه بر عهده داشت افزود : گریه های حضرت زهرا (س) گریه هایی سیاسی بود ، خطبه هایش سیاسی و حتی  تشیع جنازه حضرت زهرا (س) که در دل شب انجام شد نیز سیاسی بود .
این نمایند مجلس گفت : اگر ماموریت حضرت زهرا (س) را سیاسی می دانیم علت آن است که فاطمه (س) از مقامی حمایت کرد که آن مقام ، مقام ولایت است ، فاطمه (س) از مقام امامت دفاع کرد .
وی به مشعل به دستان و  جریان مخالفی که همیشه در همه تاریخ وجود دارند و خود را برتر و بالاتر می دانند اشاره کرد و گفت : این مشعل به دستان در جامعه امروز هم وجود دارند .
دامادی گروه هایی که در زمان فاطمه در جامعه حضور داشتند را سه دسته دانست و گفت : دسته اول عده ای  ولایت مدار بودند که تعدادشان به اندازه انگشتان دو دست هم نمی رسید .
وی دسته دوم را عده ای ولایت گریز دانست و گفت : این دسته کسانی هستند که هرگاه پای عمل در میان باشد میدان را خالی می کنند و از قلدری قلدرها و از جریانات انحرافی می ترسند و تنها به زندگی روزمره خود می رسند .
این مسول دسته سوم عصر حضرت فاطمه (س) را ولایت ستیزان دانست و گفت : کسانی که امروز هم در جامعه وجود دارند و آنها همان مخالفان و مشعل بدستان هستند .
عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد : برخی خواص هستند که قصد دارند جامعه را به انحراف بکشانند مگر اینکه صاحب عدل آقا امام زمان (عج) بیاید تا همه ما را روشن کند .
این نماینده که در جمع عزادران فاطمی شهر سورک سخن می گفت افزود: اگر ولایت نباشد وحدت وجود ندارد ، ولایت رسول الله بود که درب خیبر یکجا از زمین کنده شد ، ولایت یعنی شهادت .
وی خاطر نشان کرد : اگر بنده مسئول اشتباهی کردم باید به من تذکر دهید چون شهدا از ما نمی گذرند ، این نظام به آسانی بوجود نیامد که بخواهیم آن را به آسانی از دست بدهیم .
این مسول به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : ایشان فرمودند هر کسی اگر می خواهد کاری انجام دهد به نام ولایت تمام نکند .
در طرح سوال از رئیس جمهور اهانت ها و توهین ها به بنده شد اما مهم نیست چرا که بخاطر مردم این کار را انجام دادم ، پیش بینی امروز را کردم .
دامادی گفت :  برخی ها به من گفتند که از ولایت دور شدی ، آنها با چه استدلالی و با چه پارامتری می گویند که من از ولایت دور شدم ؟ همان اندازه که شما می فهمید من هم میفهمم.
اگر راست می گویید و ولایت مدار هستید بیکاری 46 درصدی جوانان تحصیل کرده ما و دغدغه های خانواده هایشان را برطرف کنید .
وی با تاکید بر اینکه ولایت مداری به حرف زدن نیست افزود : اگر شما هم جای من بنشینید ، این حرفها را خواهید زد .
نماینده شهرستان های  ساری و میاندرود در مجلس اضافه کرد : اگر بجای 8 ساعت 15 ساعت کار کردی آنوقت می توانی بگویی من ولایت مدار هستم .
دامادی با اشاره به اینکه یکی از سوالات از رئیس جمهور وجود تعرفه برای خودروهای لوکس بود گفت : ماشینهای لوکس و گران قیمت از کجا می آیند؟ سودش را چه کسی می برد ؟ سود مازروتی ها را چه کسی می برد ؟ آیا مردم می برند ؟ آیا پا به گل فررفته و کارگر ما می برد؟ یا سود ان را آقازاده ها می برند ؟
وی گفت : وزیر راه را به بهانه اینکه مادر ، برادر و خواهر من در این جاده فوت کردند به جاده گهر باران آوردم و 3.5 میلیارد اعتبار گرفتم ، وزیر وقتی به جاده گهرباران آمد گفت خانواده ات  کجا فوت شدند در جوابش گفتم: همه این کشاورزان و مردم که با این خطر از این جاده  روزانه رفت و آمد می کنند اینها برادر ، خواهر و مادر من هستند .
محمد دامادی با بیان اینکه از جوانان ونخبگان میاندرودی می خواهم ارتباطات فی مابینشان را بیشتر کند گفت : نماینده لزوما نخبه نیست ، من هم همه چیز را نمی دانم و نیازمند فکر و یاری همه شما هستم و با بنده ارتباط داشته باشید .
وی تاکید کرد : اگر قرار است مازندران رشد کند باید فکر بزرگ داشته باشیم ، بابل و ساری و قائم شهر نکنیم و همه جا برای ماست و باید عزم ملی داشته باشیم .
نماینده شهرستان های ساری و میاندرود گفت : 4درصد بودجه کل کشور برای مازندران است و تنها 2 درصد را به ما تخصیص می دهند و این نیاز به پیگیری دارد .
در حاشیه این مراسم مهندس دامادی در جواب سوال خبرنگار بلاغ در خصوص برگزاری میتینگ 100 هزار نفری آزادی دولت به بهانه تجلیل از ستاد تسهیلات نوروزی گفت : مگر می شود به دولت چیزی گفت ؟! هر کاری که می خواهند خودشان انجام می دهند و گوششان به حرف هیچ کس بدهکار نیست .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳