نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در یادواره شهدای دانشجو سوادکوه:

ابرقدرتی نظام سلطه در حال اتمام است

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۱۵۶۱۴۱
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در یادواره شهدای دانشجو در سوادکوه اظهارکرد: ابرقدرتی نظام سلطه در حال اتمام است و وابستگی هیچ‌گاه پیشرفت نمی‌آورد.
۰
plusresetminus
ابرقدرتی نظام سلطه در حال اتمام است
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت‌الاسلام یداله غلامی روز گذشته در یازدهمین یاد‌واره شهدای دانشجوی شهرستان سوادکوه ضمن گرامیداشت روز دانشجو و شهدای این روز در سال 32 اظهار کرد: شهدای ما از آذر سال 32 تاکنون برای دفاع از ارزش‌های محرم و در جبهه حق علیه باطل شهید شدند.

وی با اشاره به تقابل حق و باطل در زندگی همه انبیا خاطرنشان کرد: تقابل جبهه حق علیه باطل از خلقت حضرت آدم و با تشکیل جبهه باطل توسط ابلیس به وجود آمد.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: در طول تاریخ تقابل حق با باطل دارای شدت و ضعف بوده است و جمهوری اسلامی ایران پرچمدار جبهه حق و نظام استکبار پرچم‌دار جبهه باطل است.

غلامی با اشاره به وظایف اعضای جبهه حق گفت: شناخت دشمن، شناخت محورهای عملیاتی آنان و آشنایی با گفتمان انقلاب اسلامی از وظایف اعضای جبهه حق است.

وی ادامه داد: گذشتگان، تاریخ ما و ما، تاریخ آیندگان هستیم و برخی خواص در طول تاریخ، وظایفشان را نشناختند و مانند عبدالله جعفر، ابن عباس و محمد حنفیه با امام معصوم خود همراهی نکردند و آنان امام حسین را دوست داشتند و ایشان را امام خود می‌دانستند ولی دچار خطای محاسباتی شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: تا زمانی که خون شهدای دانشجو در برابر دید‌گان ما قرار دارد با نظام سلطه، دشمن خواهیم بود و ضربه به اسلام ناب انقلابی در دستور کار دشمنان قرار دارد.

غلامی با اشاره به ظهور گروههای تکفیری به نام اسلام در منطقه اظهار کرد: اسلام تکفیری، داعشی، سکولار، تحجری و رحمانی در برابر اسلام ناب به وجود آمدند و ابرقدرتی نظام سلطه در حال اتمام است.

وی در خصوص محور مقاومت و تلاش دشمنان برای از بین بردن این محور تصریح کرد: باقی ماندن اسد در سوریه و حضور 27 میلیون نفر در اربعین حسینی عراق با وجود تلاش‌های متفاوت دشمن به دلیل قدرت اسلام ناب انقلابی و اتصال امام و امت در ایران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان تاکید کرد: دشمن در صدد جدا کردن امام و امت در ایران است و تا دشمن را نفی نکنیم به خدا نمی‌رسیم و برخی شعارها مانند گفتمان سازش فریبنده است و وابستگی هیچ‌گاه پیشرفت نمی‌آورد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴