تاریخ انتشارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۱۲۷۰۴
فرمانده سپاه ناحیه نوشهر با بیان اینکه کاروان معنوی راهیان نور برای آشنایی نسل امروز از رشادت ها و پایمردی های شهدا و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی است،افزود: نسل امروز در این سفر معنوی با آرمان های امام راحل و شهدا پیمان و میثاقی ماندگار می بندند.
۰
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان نوشهر،سرهنگ علی رسولی در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی پسر شهرستان نوشهر اظهار داشت:با وجود اینکه در سال‌های اخیر اقدامات متعددی از سوی دشمنان برای از بین بردن آثار فرهنگ ایثار و شهادت در این کشور انجام شده اما دیانت و درایت مردم، مؤمنان و انسان‌های بصیر اجازه نداده است چنین فرهنگ ارزشمندی که حاصل شهادت‌طلبی فرزندان این سرزمین است، فراموش شده و یا نادیده گرفته شود.
وی تصریح کرد: ما در حوزه دانش‌آموزی با اعزام نسل‌های آینده به مناطق عملیاتی جنوب در حقیقت یک انتقال مفاهیم را از دهه ۶۰ به نسل دهه ۹۰ انجام می‌دهیم تا آنها با آشنایی دوران دفاع مقدس به این حقیقت واقف باشند که غرب با چه تفکر و اندیشه‌ای جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کرد تا سال‌ها این کشور را از پیشرفت و بالندگی دور کند.
فرمانده سپاه ناحیه نوشهر خاطر نشان کرد: به رغم این کارشکنی‌ها و ترفندهای گوناگون ملت ما عزم خود را راسخ کردند تا از دیوارهای سهمگین و حربه‌های کثیف استکبار عبور کنند و اجازه ندهند بیش از هر زمان دیگر فرهنگ خودباختگی در این سرزمین نمودی ظاهری و عینی پیدا کند.
سرهنگ رسولی با تاکید بر همکاری دانش آموزان با همراهان و محافظان کاروان اعزامی این شهرستان، متذکر شد: دانش آموزان در مسیر راه از خوردن هر نوع مواد غذایی غیر بهداشتی خودداری کرده و با مشاهده مشکل فنی اتوبوس ها خانواده ها را نگران نکنند.
فرمانده سپاه ناحیه نوشهر از مربیان و دانش‌آموزان اعزامی به مناطق جنوب کشور خواست تا فرصت اندک پیش آمده را قدر بدانند و با حضور در مناطق مختلف از شهدا درس ابدی بیاموزند.
وی بیان کرد: ‌در قالب یک کاروان به تعداد ۳۳۰ نفر دانش‌آموزان پسر عازم مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند و با حضور در دهلاویه، هویزه، شلمچه و دیگر یادمان‌های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی با آنها عهد و پیمانی مجدد می‌بندند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴