تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۱۱۲۴۶۴
منابع خبری از خودکشی یک خلبان سعودی پس از مشاهده اجساد تکه پاره شده کودکان یمنی خبر دادند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، منابع خبری از خودکشی یک خلبان سعودی پس از مشاهده اجساد تکه پاره شده کودکان یمنی خبر دادند.

منابع آگاه در دربار سلطنتی آل سعود از خودکشی یکی از خلبانان شرکت‌کننده در بمباران صنعا پایتخت یمن خبر دادند. به‌گفته این منابع، «محمد عمرالعنزی» افسر خلبان نیروی هوایی ارتش عربستان که در بمباران صنعا مشارکت کرده بود، پس از مشاهده تصاویر کشتار کودکان یمنی و اجساد آنها و خانه‌های ویران شده، دست به خودکشی زد. «العنزی» در نامه‌ای که پیش از خودکشی برای دوستانش نوشته و برخی رسانه‌ها آن را به‌مثابه «وصیت‌نامه» وی اعلام کرده‌اند، نوشته بود: پس از بمباران صنعا و مشاهده تصاویر و فیلم‌های مربوط به اجساد تکه تکه شده کودکان یمنی، دچار عذاب وجدان شده است.

وی تاکید کرده که، «جنگ علیه یمن، جنایت بزرگی علیه مردم بیگناه و بی‌دفاع است. ما اسلام را فراموش کرده‌ایم و مجبور شده‌ایم کنار خلبانان مسیحی و یهودی (صهیونیستی) خون مسلمانان را بر زمین بریزیم.» در بخش دیگری از این وصیت‌نامه آمده در مقابل خودم هیچ راهی جز مرگ برای خلاص شدنم نمی‌بینم، زیرا اگر زنده باشم مرا مجبور خواهند کرد که بار  دیگر در کشتار مردم یمن شرکت کنم.

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی المسیره اعلام کرد بالگردهای آپاچی سعودی سه فروند موشک به منطقه الحصامه از توابع شهرستان الظاهر در صعده شلیک کردند و با دو فروند موشک و گلوله‌های توپخانه مناطق مرزی یمن با عربستان را هدف قرار دادند که باعث شهادت پنج تن شدند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز در  در پاسخ به جنایات رژیم آل سعود بیش از 90 فروند موشک و ده‌ها گلوله توپ و خمپاره به مواضع نظامی سعودی‌ها در استان‌های مرزی جیزان، نجران و عسیر شلیک کردند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴