تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۱۱۲۳۵
سردار شاهچراغی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ساری گفت:پایگاه بسیج در خط مقدم دفاع از دین قرار دارد.
۰
plusresetminus
نبرد نهایی با دشمن آغاز شده است / پایگاه بسیج در خط مقدم دفاع از دین قرار دارد
به گزارش خبرنگار بلاغ،صبح امروز سردار شاهچراغی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه سپاه ساری که درحسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شده بود با اشاره به اینکه در نبرد نهایی با دشمن هستیم گفت: ما در جنگ تمار عیار با دشمن قرار داریم، دشمن با تمام مقدورات و امکانات خودش و در همه عرصه ها در این پیکار وارد شده است.
وی بیان داشت: واقعیت نبرد امروز ما این است هر روزی نیاز به عملیات فتح المبین و بیت المقدس داریم و این جز با اراده بسیجی با حضور در میدان تحقق پیدا نمی کند ، در این نبرد با اعتبار وجود جایگاه رفیع ولایت فقیه و حضور مردم در وضعیت خوبی بسر می بریم.
وی افزود: آثار اندیشه های انقلاب اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری را می توان در اقصی نقاط جهان و بخصوص در کشورهای اسلامی مشاهده کرد.
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به نگاه هوشمندانه و آگاهانه مردم به جایگاه ولایت فقیه تصریح کرد: اکثریت مردم با اعتقاد راسخ تر به جایگاه ولی فقیه نگاه می کنند و این بیانگر اثرگذاری آرمان های انقلاب اسلامی ،امام راحل و خون شهیدان است.البته دشمن در این مسیر بسیار تلاش می کند که این فضا را یاس آلود جلوه بدهد.
سردار شاهچراغی با اشاره به اینکه پایگاه مقاومت بسیج درخط مقدم دفاع از دین قرار دارد، اظهار داشت: عاشورا اتفاق افتاد که به ما بفهماند هر شخصی در هر جایگاهی و درهر عصری می تواند از دین و اسلام دفاع کند.
به گزارش بلاغ،صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه سپاه ساری با معرفی سرهنگ شریعتی بعنوان فرماندهی سپاه ناحیه ساری، برگزار شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴