تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۱۱۱۱۷۸
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها راه حفظ ارزش‌ها را بصیرت برشمرد و گفت: به تعبیر رهبر انقلاب، بصیرت قطب‌نمای حرکت در اوضاع پیچیده و غبارآلود امروز است که ما را در مسیری سالم هدایت می‌کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از نوشهرآنلاین، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در محفل انس با قرآن کریم که در مسجد دانشگاه علوم دریایی امام‌خمینی(ره) نوشهر برگزار شد، وظیفه دانشگاه حضرت امام(ره) و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را پرورش فرماندهان و مدیران آینده‌ساز برای کشور دانست و گفت: در انجام این مهم با تدابیر فرمانده کل‌معظم‌قوا در این دانشگاه موفق عمل شده و توانستیم تاکنون مدیران کاردان، موفق و لایقی را پرورش دهیم.

وی ارتقای سطح علم و دانش، توان رزمی و تربیت معنوی در دانشگاه‌ها را سه مولفه مهم برای پرورش مدیران خلاق و لایق بیان کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه علم موثرترین راه برای ارتقای توان رزمی است، افزود: اگر توان علمی ما از دیگران کمتر باشد در عرصه جهانی حرفی برای گفتن نداریم.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی است، بر تقویت توان معنوی تاکید کرد و افزود: این ماه فرصت خوبی است برای ارتقاء توان معنوی تا بتوانیم در تمامی عرصه‌ها حضوری موفق داشته باشیم.

سیاری وظیفه نیروهای نظامی را ارتقاء آمادگی رزمی و جلوگیری از غافلگیرشدن با روحیه سلحشوری برای مقابله با تهدید سخت بیان کرد و گفت: جنگی که امروز با آن درگیر هستیم، جنگ نرم است که باید همانطور که در هشت‌سال دفاع‌مقدس در جنگ سخت پیروز بودیم در این عرصه هم با دقت نظر بیشتر موفق باشیم.

وی سمت و سوی جنگ نرم دشمن را به سمت جوانان دانست و افزود: دشمن در جنگ نرم به دنبال تسلط بر افکار است و می‌خواهد باورها را تغییر دهد و با تغییر رفتارها آن را در جهتی که خود می‌خواهد هدایت کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: دشمن کور خوانده است، چراکه جوانان نظامی کشور به عنوان خط‌مقدم و دیگر جوانان به عنوان سربازان رزمنده عرصه جنگ نرم این آمادگی را دارند که در مقابل جنگ نرم دشمن بایستند.

وی بیان کرد: اگر به دشمن اجازه بدهیم که در سبک زندگی اسلامی- ایرانی ما تغییر ایجاد کند، ارزشها و هویت دینی خود را که برای مهم و با ارزش است، از دست می‌دهیم.

سیاری با اشاره به اینکه برای حفظ ارزشها انقلاب کردیم و هشت سال نیز در جنگ تحمیلی در مقابل استکبار دفاع کردیم، خاطرنشان کرد: ایستادگی در مقابل ارزشها و حفظ هویت تودهنی بزرگی به استکبار جهانی است.

وی تنها راه حفظ ارزش‌ها را بصیرت برشمرد و یادآورشد: به تعبیر رهبر انقلاب، بصیرت قطب‌نمای حرکت در اوضاع پیچیده و غبارآلود امروز است که ما را در مسیری سالم هدایت می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بصیرت را ولایتمداری و حرکت در مسیر ولایت دانست و گفت: چراغ راه ما برای بصیرت دینی توجه ویژه به مقام ولایت است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴