تاریخ انتشارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۱۰۸۶۷۲
فرماندار چالوس گفت: در ایام ماه مبارک رمضان مسافران باید ملزم به رعایت شئونات اسلامی باشند، زیرا با روزه‌خواری هم به شدت برخورد خواهد شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از چالوس آنلاین، "محمد ناصر زندی" در جلسه ستاد حفظ شیونات فرهنگی که در آستانه ماه مبارک رمضان در فرمانداری چالوس برگزار شد اظهار کرد: تمام مساجد شهرستان باید در ماه رمضان روحانی داشته‌ باشند و با توجه به اعتماد مردم به روحانیون می‌توان مباحثی مانند تحکیم خانواده و مدیریت بحران را به آنها انتقال داد.

وی افزود: البته در کنار ترویج فرهنگ اسلام، باید از گسترش سبک زندگی غربی در بین خانواده‌ها نیز جلوگیری کرد و با اشاره به تأثیرات منفی ماهواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

فرماندار چالوس ادامه داد: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم این ایام باید بهترین برنامه‌ریزی‌ها انجام شود و در برنامه‌های فرهنگی از ظرفیت پایگاه‌های بسیج و نیز هیأت امنای مساجد به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

زندی با اشاره به لزوم رعایت شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در این ایام گردشگران زیادی به شهرستان چالوس مسافرت می‌کنند که باید ملزم به رعایت شئونات دینی و فرهنگی باشند و از روزه‌خواری در ملأ عام پرهیز کنند، البته در کنار انجام کارهای فرهنگی با روزه‌خواری هم به شدت برخورد خواهد شد./ع
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴