تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۱۰۸۰۲۸
فرمانده سپاه بابلسر تصریح کرد: امسال این طرح به مدت سه ماه در پارکینگ صفر بابلسر و ساحل میرود بهنمیر اجرا خواهد شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر؛ سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد در جلسه هماهنگی برگزاری طرح ساحل سالم که با حضور مسئولان بابلسر در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: سال گدشته شهرستان بابلسر رتبه سوم را در برگزاری این طرح در سطح استان مازندران کسب کرد.

وی افزود: کارهای زیرساخته این جشنواره سه ماهه، از 23 لغایت 30 خرداد انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه بابلسر با انتقاد از عدم همکاری برخی از ادارات شهرستان بابلسر در این طرح در سال گذشته، گفت: عدم همکاری ادارات شهرستان، عیبی بود که در ارزیابی عملکرد این طرح از سوی استان بر بابلسر وارد بود.

حسین‌نژاد با بیان اینکه این طرح برای چهارمین سال متوالی است که در بابلسر برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال این طرح در پارکینگ صفر بابلسر و ساحل میرود بهنمیر اجرا خواهد شد.

وی با برشمردن انتظارات برگزارکنندگان این طرح از مسئولان، اذعان کرد: یکی از مشکلات این طرح در سال گذشته، عدم استقبال روحانیت از اقامه نماز جماعت در حاشیه جشنواره بوده است.

فرمانده سپاه بابلسر اضافه کرد: سال گذشته از 36 شب برگزاری این جشنواره، تنها سه شب نماز جماعت با حضور یک روحانی اقامه شد.

حسین‌نژاد از کمبود صندلی در سال گذشته نیز انتقاد کرد و افزود: حجم زیادی از مخاطبان، ایستاده شاهد برنامه بودند.

وی با درخواست کمک از اداره ارشاد شهرستان بابلسر برای تامین گروه‌های هنری، اظهار داشت: با همکاری اداره ارشاد، هم هزینه این طرح کاهش می‌یابد و هم گروه‌های هنری شهرستان دیده خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه هر شب 500 تا 700 نفر از هر جشنواره بازدید می‌کنند، گفت: این طرح فرصت خوبی برای ارائه طرح‌های فرهنگی است./ع

حسین‌نژاد با اشاره به لزوم تامین امنیت این طرح، تصریح کرد: در سال گذشته سرقت‌هایی در طرح اتفاق افتاد که با وجود پیگیری به نتیجه‌ای نرسیدیم.

وی تامین برق را از دیگر مشکلات این طرح در سال گذشته عنوان و خاطرنشان کرد: اداره برق در تامین برق این جشنواره، همکاری بیشتری داشته باشد.

فرمانده سپاه بابلسر در پایان با بیان اینکه این جشنواره، چهار تا پنج شب در هفته برگزار خواهد شد، بیان داشت: حضور برای همه اقشار در این طرح آزاد است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴