تاریخ انتشارجمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۴۸۳۶۰۹
امام جمعه موقت ساری گفت: راه و مکتب شهید سلیمانی، مسیری ممتاز، نورانی و پربرکت است که مقصدی جز سعادت و پیروزی ندارد.
۱
plusresetminus
راه و مکتب شهید سلیمانی مسیری نورانی و پُربرکت است
حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، ضمن تسلیت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز مکتب حاج قاسم برای دشمن خطرناک‌تر از خود حاج قاسم است.

وی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم در تمام کشورها و قلب اروپا در حال گسترش یافتن است، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام قوا در راستای نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی تلاش کرد.

امام جمعه موقت ساری با اعلام اینکه شهادت سردار رشید اسلام، مکتبی جدید به‌روی نسل امروز و جبهه مقاومت گشود، خاطرنشان کرد: یقیناً پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتر در اهتزاز باقی خواهد ماند.

حجت‌الاسلام نصوری با بیام اینکه عروج الهی سردار دل‌ها برای ملت ایران و همه آزادگان و حقیقت جویان جهان سخت و جانکاه بود، اظهار کرد: راه و مکتب شهید سلیمانی، مسیری ممتاز، نورانی و پربرکت است که مقصدی جز سعادت و پیروزی ندارد.

این مسئول با اعلام اینکه امروز به برکت مجاهدت حاج قاسم جبهه مقاومت در مقابل جنایتکاران ایستادگی می‌کند، تصریح کرد: شهید سلیمانی نماد عزت، غیرت، اخلاص، کار جهادی، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود که در قالب «مکتب حاج قاسم» تجلی کرد.

امام جمعه موقت ساری بر لزوم شناخت سیره و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت: همه باید این شهید والامقام را الگوی عملی خود در زندگی قرار دهند.

حجت‌الاسلام نصوری با اشاره به اینکه حاج قاسم چهار دهه در عرصه انقلاب اسلامی و جبهه‌های جن تلاش کرد و حتی بعد از جنگ نیز پوتین خدمت را از پا درنیاورد، خاطرنشان کرد: فرزندان انقلاب راه و مکتب شهید سلیمانی را به شایستگی ادامه دهند.

وی شهید حاج قاسم سلیمانی را اسطوره خستگی‌ناپذیر تاریخ عنوان کرد و گفت: مکتب سلیمانی باید برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷