تاریخ انتشارجمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۴۸۳۳۶۹
کارشناس ارشد مسائل راهبردی گفت: حادثه تروریستی کرمان سناریوی خباثت‌آلود آمریکا و رژیم صهیونیستی بود که ناشی از درماندگی و سردرگمی صهیونیست‌ها است.
۱
plusresetminus
حادثه تروریستی کرمان سناریوی خباثت‌آلود آمریکا و رژیم صهیونیستی بود
میثم معافی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، ضمن تسلیت حادثه تروریستی کرمان به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران با اشاره به اینکه هر فتنه‌ای که در کشور اتفاق می‌افتد دارای سه‌لایه (بازیگران صحنه، کارگردان و سناریونویس) است و جعبه سیاه این فتنه‌ها باید شناسایی شود، اظهار کرد: اگر ما عوامل انتحاری و تکفیری داعش را به‌عنوان بازیگر روی صحنه می‌بینیم بدانیم که اراده این بازیگر در اختیار کارگردانان پشت‌صحنه و اراده کارگردانان نزد سناریونویسان است.
 
 وی تصریح کرد: باتوجه‌به اتفاقاتی که در منطقه افتاد رژیم صهیونیستی و اساساً نظام سلطه استکباری در منطقه قبض روح شد.
 
 این تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اعلام اینکه امروز می‌بینیم بزرگ‌ترین جنبش‌های ضدصهیونیستی در دنیا در حال شکل‌گیری است، افزود: تغییر در افکار عمومی جهان بزرگ‌ترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی بود و به تعبیر مقام معظم رهبری غیرقابل‌ترمیم است.
 
معافی با بیان اینکه استراتژی در مقابل ترورهای کوری باید این باشد که در سردسته این اقدامات باید نابود شود، خاطرنشان کرد: تمرکز ما باید روی مسئله رژیم صهیونیستی باشد.

وی گفت: عوامل تکفیری بازیگران داخل صحنه طرح پروژه «بن‌گوریون» هستند تا این پروژه با کارگردانی عناصر سرویس‌های عبری و عربی، بحران را از رژیم صهیونیستی دور کنند و ما نباید اجازه بدهیم و تمرکز ما باید روی عملیات طوفان الاقصی، غزه و رژیم کودکش باشد چرا که تا نابودی رژیم جعلی فاصله زیادی نداریم.
 
این کارشناس ارشد مسائل راهبردی اظهار کرد: اقدام تروریستی مذبوحانه در مسیر گلزار شهدای کرمان بار دیگر ماهیت جنایت‌پیشه و خباثت‌آلود تروریست‌های کوردل را که اذنابِ آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، آشکارا در برابر دیده مردم جهان قرار داد.
 
 وی با اشاره به اینکه این حادثه تروریستی ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم‌خوردهٔ ملت ایران و شکست‌های پی‌درپی آنان در منطقه و درماندگی و سردرگمی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و استقامت مردم غزه و رزمندگان مقاومت است، تصریح کرد: این‌گونه جنایت‌ها نه‌تنها در عزم ملت ایران در پیروی از مکتب سلیمانی و حمایت از مردم مظلوم و آزادی‌خواه جهان خللی ایجاد نمی‌کند؛ بلکه نفرت از نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و عوامل و اذناب آنها را نزد ملت ایران و سایر ملت‌های جهان و عزم آنان برای پیمودن راه مقاومت را روزافزون خواهد کرد.
 
 کارشناس ارشد مسائل راهبردی و تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اعلام اینکه شکست‌های مکرر جبهه استکبار از محور مقاومت، باعث این جنایت هولناک شده است، افزود: وقتی دولت تروریست آمریکا چند بار قطعنامه محکومیت جنایات هولناک رژیم صهیونیستی را وتو می‌کند، باید انتظار چنین ددمنشی‌هایی را داشت.
 
 معافی با اعلام اینکه خون‌های به‌ناحق ریخته شده زنان، کودکان و مردان این حادثه جانکاه، زمینه‌ساز سرعت اضمحلال این غده سرطانی در منطقه خواهد بود، گفت: حادثه تروریستی کرمان با پشتیبانی اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است، آنچه که در کرمان اتفاق افتاده است، بازتاب شکست و خواری رژیم صهیونیستی در غزه است، آنجایی که مظلوم‌کشی کرد و سیلی خورد و از شدت زبونی دست به جنایت تروریستی در کرمان زد.
 
 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴