تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۸۳۳۴۲
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: ترساندن ملت ایران از شهادت، نشانه حماقت دشمنان است که با هر ترور، ارادتمندان جهانی انقلاب اسلامی را راسخ‌تر در پیگیری اهداف ظلم ستیزانه و عدالت خواهانه شهدا می‌کنند.
۱
plusresetminus
شهادت پیشران خلق حماسه در ایران است
به گزارش بلاغ؛ در پی اقدام تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان ، که به شهادت و مجروحیت تعدادی از رهروان شهید حاج قاسم سلیمانی انجامید، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، این اقدام مرعوبانه را نشانه استیصال دشمنان و مجد و عظمت ملت ایران عنوان کرد.

آیت‌الله سیدرحیم توکل، ترور را گواه بر ذبونی و بیچارگی آمریکا و صهیونیست دانست و افزود: اشتباه راهبردی ترور ناجوانمردانه سردار دلها، موجی از حماسه و تقویت جبهه مقاومت در سطح جهان را بوجود آورد و دشمنان را از این اقدام تروریستی درگیر نفرت جهانی و رسوایی کرد.

استاد دروس خارج فقه حوزه‌های علمیه، جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها در غزه را گواه بر ماهیت حقیقی این مفسدان ذکر کرد و گفت: نوع ددمنشی در غزه و کرمان از یک خاستگاه و آنهم مبتنی بر نسل کشی و ترویج ترور در سطح جهان از سوی دولت صهیونیستی آمریکاست.

آیت‌الله توکل در ادامه اضافه کرد: اگر طی بیش از ۴۵ سال ترور و آدم کشی، آمریکایی‌های صهیونیست زده توانستند ملت ایران را از خلق حماسه و تحکیم مقاومت باز بدارند، این ترورها هم خواهند توانست آنها را به مقصدشان برساند، اما در نهایت کودنی شیطان بزرگ همین بس که تمام اقدامات تروریستی برای آنها نتیجه عکس داد و آنها را در سیر قهقرایی بسوی نابودی کشاند.

این عضو خبرگان رهبری در بیان نتائج سبعیت شیطان صهیونیستی اظهار داشت: نتیجه خون پاک عاشقان و زائران سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، به جوش آمدن خون و غیرت دینی و ملی ایرانیان و همه آزادگان جهان بویژه پیروزی کامل مجاهدان غزه بر صهیونیستهای خون آشام خواهد بود.

وی افزود: بی تردید این اقدام مذبوحانه نه تنها هیچ خللی در عزم و اراده ملت غیور ایران در مبارزه با تروریسم وارد نمی‌سازد، بلکه اتحاد و انسجام مردم مقاوم و انقلابی ایران را در پیگیری آرمان‌های امام (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی را صد چندان می‌کند.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷